رئیس هیئت کشتی زیراب سوادکوه گفت: قدیمی‌ترین سالن کشتی با تلاش این هیئت ترمیم و بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۱۵۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 30 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، حیدر عباس‌نژاد در بازدید از مراحل ترمیم باشگاه شهید محسن احمدی زیراب سوادکوه، اظهار کرد: سالن شهید محسن احمدی از سالن‌های کشتی قدیمی در شهرستان سوادکوه است که سابقه 30 ساله ساخت دارد و نیازمند تجهیز و ترمیم اساسی است.

وی با بیان اینکه از دو هفته قبل هیئت کشتی زیراب سوادکوه تصمیم بر ترمیم اساسی این سالن گرفته است، افزود: بیش از 450 ورزشکار سوادکوهی در طول هفته از سالن ورزشی شهید احمدی زیراب استفاده می‌کنند و در آخرین مزایده واگذاری سالن‌ها نیز مدیریت آن توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه به هیئت کشتی واگذار شده است.

رئیس هیئت کشتی زیراب سوادکوه با اشاره به لزوم فراهم کردن بستر لازم برای کشف و تقویت استعداد‌های ورزشی، افزود: 13 کلاس ورزشی شامل رشته ورزشی کشتی در سالن بزرگ و رشته‌های رزمی در سالن رزمی باشگاه شهید محسن احمدی که در وصیت‌نامه خود بر ساخت این سالن اشاره کرده بود،  فعالیت می‌کنند.

عباس‌نژاد از رایزنی گسترده با مسئولان ملی، استانی و شهرستانی برای مشارکت آنان برای ترمیم سالن ورزشی شهید احمدی زیراب خبر داد و گفت: دیدار با منافهاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان، دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رئیس هیئت کشتی مازندران، اعضای شورا و شهردار زیراب، رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان ادارات، نهاد‌ها، شرکت‌ها و کارخانجات بخشی از رایزنی‌های هیئت کشتی زیراب سوادکوه برای جمع‌آوری اعتبارات لازم ترمیم و تجهیز سالن ورزشی شهید احمدی زیراب است.

وی از برآورد هزینه تجهیز و ترمیم سالن ورزشی و فعالیت‌های مربوط به توسعه رشته کشتی زیراب سوادکوه خبر داد و گفت: هزینه اولیه ترمیم و تجهیز سالن ورزشی و امکانات ورزشی بیش از 150 میلیون تومان بر‌آورد شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار