دبیر کانون فرهنگی، حمایتی و دانشجویی امید همدان از برگزاری جشنواره غذا در حمایت از بیماران سرطانی در اردیبهشت ماه در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰ 22 March 2015

دبیر کانون فرهنگی، حمایتی و دانشجویی امید همدان از برگزاری جشنواره غذا در حمایت از بیماران سرطانی در اردیبهشت ماه در این شهر خبر داد.

به گزارش فارس ؛ رضا ابراهیمی از برگزاری جشنواره غذا در حمایت از بیماران سرطانی خبر داد و اظهار کرد: یکم تا چهارم اردیبهشت ماه امسال جشنواره غذا در حمایت از بیماران سرطانی جلوی در دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این جشنواره دانشجویان علوم پزشکی همدان هستند، خاطرنشان کرد: عضوگیری افراد خارج از مجموعه وجود ندارد و دانشجویان خود عهده‌دار پخت غذا هستند.

دبیر کانون فرهنگی، حمایتی و دانشجویی امید همدان افزود: با وجود اینکه هنوز به پایان عضوگیری جشنواره سال 94 نرسیده‌ایم تا به امروز 500 نفر ثبت نام کرده‌اند.

ابراهیمی با اهمیت به برگزاری جشنواره‌های مختلف در حمایت از بیماران سرطانی، بیان کرد: این سومین جشنواره پخت غذا بعد از برگزاری جشنواره‌هایی است که در آبان ماه سال 91 و اردیبهشت ماه سال 93 با تلاش کانون فرهنگی، حمایتی و دانشجویی امید برگزار شد.

وی از جمع‌آوری 41 میلیون تومان با فروش غذاها در سال 93 خبر داد و افزود: امیدواریم سال آتی نیز استقبال خوبی صورت گیرد، چراکه مردم همدان همیشه از این برنامه‌ها حمایت خوبی می‌کنند.

دبیر کانون فرهنگی، حمایتی و دانشجویی امید همدان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در پخت غذا دانشجویانی از قومیت‌های مختلف هستند، یادآور شد: تنوع غذاها بسیار است و بیش از 2 هزار نوع غذا در این جشنواره‌ پخت خواهد شد.

وی به رویکرد حمایتی کانون از قشر آسیب‌پذیر جامعه به ویژه کودکان آسیب‌پذیر اشاره کرد و از مراسم افتتاحیه جشنواره غذا در یکم اردیبهشت ماه سال آینده در ساعات بعد از ظهر خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار