کد خبر: ۱۵۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 30 December 2015


عملیات اجرایی دو تقاطع غیر همسطح روز چهارشنبه با حضور اعضای شورای شهر و مسئولان شهری در مناطق 12و 7کلانشهر کرج آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل تقاطع های غیر همسطح شهید آجرلو در میدان سپاه کرج و ولی عصر (عج) در آق تپه مهر شهر است که با اعتباری بالغ 400میلیارد ریال عملیات اجرایی شده است .

محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهیدان آجرلو در جمع خبرنگاران گفت: این هشتمین و نهمین تقاطع غیر همسطح کلانشهر کرج است که عملیات اجرایی آن ها از امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: زمان اجرا و تکمیل این تقاطع ها دو سال تعیین شده است .

سعید فیروزگاه رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای تقاطع غیر همسطح شهیدان آجرلو در سه سطح 18هزار و 500 متر مکعب بتن ، یک هزارو 800 تن آرماتوربندی و 95هزار متر مکعب نیز خاکبرداری می شود.

وی اظهارکرد: برای این تقاطع نیز 48 هزار و500 مترمربع آسفالت به کار می رود.

فیروزگاه با اشاره به اینکه قرار است 52تقاطع در کلانشهر کرج احداث شود، بیان داشت: این تقاطع ها در طرح حمل و نقل و ترافیک مصوب شده است.

علی ترکاشوند شهردار کرج نیز در آغاز عملیات تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر (عج) آق تپه مهرشهر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که اکنون در کشور و کلانشهر کرج حاکم است و شهرداری ها حتی توان پرداخت حقوق به کارکنان خود را ندارند این تقاطع ها در کرج با تدبیر شورای اسلامی شهر کرج اجرا می شود.

وی افزود: مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اخذ تسهیلات بانکی برای این پروژه ها موجب شده تا شهرداری کرج بتواند عملیات عمرانی پروژه های بزرگ در کرج را آغاز کند.

ترکاشوند بیان داشت: این تقاطع در اولویت اجرا قرار دارد و کارگاه آن نیز تجهیز شده است و در زمان قانونی و در دو شیفت کاری انجام می شود.

وی ادامه داد: تملکات این پروژه انجام شده است و در مدت زمان کمتر از 18ماه به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه منطقه آق تپه یکی از مناطق محروم کلانشهر کرج محسوب می شود، گفت: در سال های اخیر این منطقه از سالن ورزشی و فضاهای سبز توسط شهرداری کرج برخوردار شده است.

شهردار کرج در بخش دیگری از سخنانش گفت: مصوبه احیای باغ سیب گرفته شده و 200 هکتار از این باغ حفظ و احیا می شود.

وی با بیان اینکه هر ماه جلساتی را با معتمدین محلات کرج داریم افزود: در این جلسات مشکلات و مسائل مطرح می شود و ما نیز پیگیری می کنیم و این نشست ها برای تمام معتمدان محلات در هر ماه وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار