رئیس شورای شهر همدان از راه‌اندازی مجتمع خدماتی ویژه تاکسیرانان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 30 December 2015

رئیس شورای شهر همدان از راه‌اندازی مجتمع خدماتی ویژه تاکسیرانان همدان خبر داد.

به گزارش فارس ،جشن بزرگی ویژه تاکسیرانان در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: دین اسلام دین محبت است، لذا باید در جامعه اسلامی محبت و مهربانی را گسترش داد.

علی‌اکبر نظری با بیان اینکه این جشن بزرگ را ویژه تاکسیرانان برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم دل‌ها را به هم نزدیک کنیم، خاطرنشان کرد: باید همواره از زحمات قشر خدوم تاکسیرانان در سطح تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان درصدد است برای تاکسیرانان از سوی سازمان تاکسیرانی مجتمع خدماتی راه‌اندازی کند، گفت: برای این منظور منطقه صدف (تپه حاج عنایت) در نظر گرفته شده است.

در ادامه رئیس کمسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه باید از زحمات تاکسیرانان که با وجود تمام مشکلات خدمات مطلوبی را در سطح شهر به مردم ارائه می‌دهند، تشکر و قدردانی کرد، اظهار کرد: از رانندگان که در سطح شهر به روش صحیحی رانندگی کرده و همواره سعی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دارند نیز تشکر می‌کنیم.

کامران گردان با بیان اینکه امیدواریم با تغییر رفتار برخی از رانندگان شاهد کاهش تصادفات در سطح شهر باشیم، خواستار توجه به این موضوع شد.

وی با بیان اینکه اکثر تاکسیرانان قشری تحصیل‌کرده هستند که می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی اشاعه‌دهنده فرهنگ شهروندی در شهر باشند، گفت: می‌توان از ظرفیت این افراد برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کرد.

رئیس کمسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در ادامه از بسته خدمات رفاهی ارائه شده از سوی سازمان تاکسیرانی به تاکسیرانان تشکر و قدردانی کرد و گفت: ارائه وام‌های قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد تا سقف 50 میلیون ریال، کارت‌های تخفیف کارواش، سینما، استخر و فروشگاه مواد غذایی و قطعات اقساطی خودرو و نیز اعزام تاکسیرانان به سفرهای زیارتی از جمله خدمات ارائه شده به تاکسیرانان بوده که امیدواریم این خدمات بیشتر شود.

مراسم با برگزاری برنامه شاد و مفرحی از قبیل اجرای موسیقی زنده، میان پرده طنز لیموترش و گروه لبخند، برنامه عمو حمید ویژه کودکان تاکسیرانان ادامه پیدا کرد.

در پایان نیز به 10 نفر از شرکت‌کنندگان این مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی ارائه شد و همچنین 10 نفر از کودکانی که بهترین نقاشی را طراحی کرده بودند و نیز 10 نفر از برندگان مسابقه فرهنگی جوایزی دریافت کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار