معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران، گفت: اصلاح طلب ها و اصولگرایان مرز انقلابی خود را مشخص کنند و گرنه می شوند موسوی، کروبی و خاتمی.
کد خبر: ۱۵۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 31 December 2015

حمیدرضا مقدم فر در سخنرانی مراسم گرامیداشت 9 دی در مصلی نماز جمعه شهر اردبیل با طرح این سوال که چرا نباید فتنه 88 و 9 دی را فراموش کرد و اجازه فراموشی آن را داد پاسخ گفت: به اذعان بزرگان نظام این فتنه ابعاد وسیعتر و حتی از جنگ 8 ساله عظیم تر بود و اکنون با تطهیر سران فتنه قصد بازگرداندن آنها به قدرت را دارند.

مقدم فر با تاکید بر اینکه فتنه 88 حاصل دعوای جناح ها و یا افراد با یکدیگر نبود گفت: ماهیت فتنه ماهیتی برگرفته از مدل آمریکایی تحت عنوان انقلاب مخملی یا همان کودتای نرم است که جیم شارپ نویسنده معروف کتاب انقلاب های مخملی در آن به 198 بند از عملیات لازم برای براندازی نرم و رنگی یک کشور اشاره کرده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه نزدیک به 138 بند از بندهای کتاپ جیم شارپ برای انقلاب مخملی در کشور ما روی داده بود و دستورالعمل ها یکی بعد از دیگری عملیاتی می شد.

وی با رد اینکه حوادث سال 88 دعوای بین موسوی و کروبی با احمدی نژاد نبود ادامه داد: این عملیات ها در صربستان، گرجستان و اوکراین نتیجه داده بود.

مقدم فر گفت: اولین اصل از اصول 198 گانه جیم شارپ در کتاب انقلاب مخملی استارت از انتخابات بوده و نحوه عملیاتی کردن آن از اتهام زنی، تقلب، استفاده از رسانه های داخلی و بین المللی، استفاده از نماد و رنگ خاص، ریختن به خیابان ها بوده و مشاهده می شود که برخی از مسئولان تعیین کننده مصلحت نظام 5 ماه قبل از انتخابات در جمع کارگزاران سازندگی می گوید: اگر ناظران و مسئولان برگزار کننده انتخابات رای مردم را ضایع کند و اعلام نکنند آنچه مردم آن را می خواهد خیانت کرده و عذاب الهی را به دنبال دارد و اگر به فرض فردی دیگر اعلام شود نتیجه شومی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اولین بار با نادیده گرفتن ناظران انتخاباتی این نامزدها در ستاد خود کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند تصریح کرد: با تشکیل کمیته صیانت از آرا در ستاد نامزدها می خواستند بگویند: ناظران محکوم به تقلب بوده و شعارهای طرفداران آنها نیز قبل از اعلام نتیجه انتخابات این بود "اگر تقلب بشه ایران قیامت می شه".

وی با اشاره به اینکه سفارت های کشورهای خارجی و اروپایی به کارکنان خود در تهران 4 ماه قبل از انتخابات گفته بودند که خانوده خود را از تهران خارج کنند زیرا اتفاق بزرگی خواهد افتاد و یکی از دیپلمات های میدان دار فتنه گمان می کرده کار نظام یکسره شده است، اظهار داشت: بنابراین اصلی ترین قرارگاه فتنه خارج از کشور بود.

مقدم فر گفت: یکی دیگر از اصول جیم شارپ استفاده از رسانه های جهانی بود که رسانه بی بی سی با وجود اینکه قرار بود بعد از چند ماه افتتاح شود به دلایلی زودتر افتتاح شد و هلاری کلینتون نیز به خبرنگاری گفت: کمک های آمریکا به شورش ایران قابل بیان نیست و روش توییتر و فیسبوک یکی از این کمک ها است.

وی با اشاره به هوشیاری و درایت رهبری و سخنرانی ایشان در حرم رضوی سه ماه قبل از انتخابات، ادامه داد: خاتمی هنگام دادن رای گفت: من به موسوی رای دادم و وی نیز انتخاب خواهد شد،همچنین یکی از همسران سران نظام با تکرار این جمله گفت: اگر موسوی انتخاب نشود مردم به خیابان بریزند.

وی گفت: بعد از برگزاری انتخابات و قبل از اعلام نتایج موسوی با حضور 500 خبرنگار داخلی و خارجی کنفرانس مطبوعاتی گذاشت و اعلام کرد: هرچه وزارت کشور بگوید دروغ است و من پیروز شده ام.

مشاور رسانه و فرهنگی فرمانده کل سپاه با اشاره به نامه بدون سلام و والسلام یکی از سران نظام و هشدار آن و نیز اولین بیانیه میر حسین موسوی مبنی بر ریختن به خیابان افزود: مثلث شوم اسرائیل، آمریکا و انگلیس این سناریو را مدیریت می کرد.

وی گفت: سید حسن ابطحی و عده ای دیگر از نزدیکان به سران فتنه به دادگاه رفته و گفتند: تقلب رمز آشوب بود.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه با برشمردن خسارت های فتنه88 اظهار داشت: در این فتنه متاسفانه اعتماد عده ای از مردم به نظام و چهره بین المللی نظام خدشه دار شد، برخی نگرانی بین متحدان را ایجاد کرد، تحمیل هزینه مدیریت امنیتی 8 ماهه بعد از انتخابات، آسیب دیدن وحدت ملی، خسارت اموال خصوصی و عمومی شهادت و مجروح شدن نیروهای نظام و مهمتر از همه امیدوار و طمع کردن دشمن از نتایج فتنه بود.

مقدم فر مهمترین خسارت به نظام در اثر فتنه 88 را هتک حیثیت و آبروی نظام عنوان کرد.

وی گفت: در دیدرا فعالان ستاد همه نامزدها با رهبر معظم انقلاب، ایشان مستندات را خواستند که اکثرا گفتند: تقلب نشده بلکه شاید تخلفاتی صورت گرفته است.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: در روز عاشورا وقتی مردم ولایی، شهید داده و مدافعان نظام ماهیت هواداران این نامزد ها را دیدند که اقدام به شادی، کف زدن و رقص در خیابان می کنند بموقع و به هنگام به میدان آمدند و با امداد الهی و مدیریت رهبری کار یکسره شد.

وی گفت: نه دی نشان داد مردم ا زتوابین نیستند که با تاخیر بهانه و عذر بیاورند بلکه با آگاهی و بصیرت عشق خود به امام حسین (ع) و انقلاب و آرمان امام و شهدا را همیشه در دل دارند و از فریب بزرگ فریب نمی خورند.

مقدم فر با بیان اینکه سخنان اخیر رئیس جمهور درباره 9 دی کاملاً بجا و درست است، گفت: فتنه 88 محصول نفوذ از قبل طراحی شده بود.

وی با اشاره به اینکه این افراد در مقطعی در نظام بودند بنابراین نمی توان گفت عامل سیا هستند ولی نفوذ بر آنها نفوذ شیطانی بود که نگذاشته است اشتباه خود را قبول کنند.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه احمدی نژآد هم اشتباه داشت و بر خی کار وی مورد تایید هم نبود، اما رفتار و حرف یک فرد را نباید به حساب نظام گذاشت و یا از آن انتقام گرفت در عین حالی که خیلی اصرار شد موسوی در تلویزیون حاضر شود و حرف های خود را بگوید.

وی با اشاره به حضور عوامل سرویس های اطلاعاتی موساد و برخی کشورها در فتنه گفت: متاسفانه در این فتنه هیچ مرزبندی از سوی این عده دیده نشد و این درحالی بود که معاندین، سلطنت طلب ها و مغرضین و رسانه های آنها مدام از این افراد دفاع می کردند.

وی با بیان اینکه امروز هم اگر مرز بندی ها اعلام و معین نشود انحراف روی می دهد، افزود: همه سلیقه های سیاسی در عرصه انتخابات محترم اند اما مرز بین انقلابی و غیرانقلابی باید مشخص شود و به تعبیر مقام معظم رهبری چه خودی وچه غیر خودی هر کس که قانون اساسی، نظام اسلامی، ولایت فقیه و امام را قبول دارد انقلابی است.

دکتر حمیدرضا مقدم فر در پایان اظهار داشت: باتجربه کسب شده از گذشته و با دید بلند به جلو می گوییم که اصلاح طلبان و اصولگراها مرز انقلابی خود را مشخص کنند والا می شوند میر حسین موسوی و کروبی و خاتمی./ سبلانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار