فرماندار سیروان؛
فرماندار سیروان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان تازه تاسیس اتخاذ شده است، گفت: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات سالم و قانونمند را داریم.
کد خبر: ۱۵۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 02 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار سیروان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان تازه تاسیس اتخاذ شده است، گفت: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات سالم و قانونمند را داریم.
فارس به نقل از ایرنا نوشت: مراد یگانه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای هیات اجرایی شهرستان بعنوان اولین هیات اجرایی در کشور با توجه به زمان تعیین شده برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و هفتمین دوره انتخابات مجلس خبرگان انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه از نظر زیرساخت های انتخاباتی با مشکل خاصی مواجه نیستیم، افزود: در زمینه ارتباط مخابراتی و اینترنتی چهار روستای این شهرستان هنوز تحت پوشش قرار ندارند ولی شرکت مخابرات قول مساعد برای رفع این مشکل را تا پیش از برگزاری انتخابات در هفتم اسفند داده است.
یگانه با اشاره به اینکه اداره ثبت احوال شهرستان نیز فاقد شبکه فیبر نوری بود که با همکاری زیرساخت و مخابرات این مشکل نیز بر طرف شد، تاکید کرد: مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات نداریم.
شهرستان تازه تاسیس سیروان در اواخر دولت دهم از چرداول جدا و بعنوان یک شهرستان مستقل در تقسیمات کشوری شناخته شد، این شهرستان براساس سرشماری سال 1390 حدود 15 هزار و 500 نفر جمعیت داشته که اینک این میزان به حدود 18 هزار نفر رسیده است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و هفتمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفت اسفند ماه برگزار می شود.
شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در فاصله 60 کیلومتری ایلام قرار دارد./پ
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار