پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران:
نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران در پیامی مشترک اعلام کردند: متأسفانه امروز عربستان به کانون فرقه‌گرایی، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و کشوری برای حمایت از ترور و خشونت شده است.
کد خبر: ۱۵۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 03 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در پی شهادت  شیخ نمر باقرالنمر به دست حکومت جائر سعودی، پیام تسلیتی از سوی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.

در این پیام آمده است: خبر اعدام عالم شیعه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقر النمر همراه با جمعی از یاران و همراهانش  توسط آل سعود موجب تأثر و تألم شدید شد. متأسفانه امروز عربستان به کانون فرقه‌گرایی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و کشوری برای  حمایت از ترور و خشونت و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع تبدیل‌شده است.

این‌جانبان با محکوم کردن اقدام شنیع و غیرانسانی حکومت سعودی در اعدام عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر، این ضایعه اسفناک را به پیشگاه مقدس صاحب‌الاعصرو الزمان (ع) مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه به‌ویژه ً شیعیان و علمای عربستان تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت الهی را برای آْن شهیدان راه مبارزه و آزادگی و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسئلت  می نمائیم.

رجا واثق داریم خون به‌ناحق ریخته این عالم مجاهد و شهیدان مظلوم و مردم بی‌دفاع یمن گریبان دولت جنایتکار آل سعود را خواهد گرفت و بساط ظلم و تباهی را بر خواهد چید.Facebook

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار