فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب اولویت برنامه‌های پلیس ناجا است که در این راستا ۸ ایستگاه فرهنگی حجاب در شهر همدان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۵۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 04 January 2016

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب اولویت برنامه‌های پلیس ناجا است که در این راستا ۸ ایستگاه فرهنگی حجاب در شهر همدان راه اندازی شده است.

به گزارش تسنیم ، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در همایش منطقه‌ای ناجا در همدان اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه پلیس ناجا در برخورد با جرائم موجب کاهش 21 درصدی جرم در استان همدان شده و هم اکنون 36 درصد از کشف جرائم در این استان پیش‌دستانه است.

وی افزود: پلیس انتظامی همدان همچنین در کشف کالای قاچاق توانسته رتبه برتر کشور را کسب کند و امسال 230 میلیارد ریال کالای گمرکی قاچاق در این استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در حوزه مواد مخدر نیز 50 نقطه آلوده استان شناسایی و پاکسازی شده و 120 طرح موضوعی و منطقه‌ای نیز در این راستا انجام شده است.

مهدیان نسب همچنین با اشاره به گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی گفت:امسال 50 هزار نفر از خدمات رایگان مشاوران نیروی انتظامی استان همدان بهره یافته‌اند.

وی تصریح کرد: در راستای ایجاد تامین امنیت شهروندان نیزتعداد 8 پاسگاه و 38 پروژه انتظامی راه اندازی شده و کلانتری استان نیز در حوزه مشاوره توانسته‌اند 84 درصد پرونده‌ها را توسط مشاورین این نهاد به مصالحه ختم کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین با اشاره به کاهش 57 درصدی آمار تصادفات در اربعین امسال نسبت به سال گذشته، گفت: امسال 30 هزار نفر از زوار حسینی در استان همدان اسکان شدند و خدمات مناسب و مطلوبی به این افراد توسط نهاد‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی ارائه شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار