به اتفاق آرای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل اعضای این هیئت مدیره برای دومین سال مسئولیت خود در همان سمت‌های سال اول ابقا شدند.
کد خبر: ۱۵۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 05 January 2016

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد به اتفاق آرا مهدی حسین‌نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره، بهنام دانشی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره، هادی صباغی مدیر خانه و خزانه‌دار، مهران محمدی سخنگو، حسین صدقی مسئول کمیته ساماندهی و فرشاد قنبری به عنوان منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

مهران محمدی گفت: ما با قدردانی از بازرسان سال اول و اهدای لوح تقدیر و هدایایی در سال دوم از بازرسان جدید از تلاش‌ها و فعالیت آنها قدردانی کرده و سعی خواهیم کرد در سال دوم از بازرسان جدید مسلم محمدی و ملک‌زاده استفاده کنیم.

وی از رونمایی و آغاز به کار سایت جدید اطلاع‌رسانی خانه مطبوعات خبر داد و گفت: سایت اطلاع‌رسانی و ساماندهی تکمیل شده و به زودی با حضور مسئولان و اعضای خانه رونمایی شده و آغاز به کار خواهد کرد.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل تصریح کرد: کارت عضویت 54 نفر از اعضای جدید خانه مطبوعات به زودی تحویل داده می‌شود و به زودی بر اساس مصوبه مجمع عمومی آخرین اطلاعیه به اعضا ابلاغ شده و آنهایی که نسبت به تکمیل مدارک اقدام نکنند منطبق بر اساسنامه سلب عضویت خواهد شد.

محمدی یادآور شد: در این زمینه و برای عضویت مجدد تصمیم‌گیری هیئت مدیره نیاز خواهد بود و این افراد امکان کاربری سایت را نخواهند داشت.

خانه مطبوعات دربست در خدمت کاندیداهای مجلس نخواهد بود

وی ادامه داد: خانه مطبوعات در کنار سایر تشکل‌ها قطعا زمینه‌ساز انتخابات باشکوه و دشمن‌شکن خواهد بود اما به هیچ‌وجه امکانات این مجموعه را در اختیار کاندیداها قرار نخواهد داد.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: انتظار بر این است رسانه‌های استان برای تبیین معیارهای کاندیدای اصلح با توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند تا همچون گذشته در برگزاری انتخابات باشکوه نقش محوری به انجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار