کرمان
جشنواره شعر آزاد 29 و 30 دی ماه امسال به میزبانی بردسیر برگزار خواهد شد. ...
کد خبر: ۱۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 07 January 2016
جواد صادقی فرماندار بردسیر در جمع اعضای ستاد جشنواره شعر آزاد استان و تشکر از پیگیری های مسئولین ذیربط گفت: این جشنواره ۲۹ و ۳۰ دی ماه امسال و به میزبانی بردسیر برگزار خواهد شد.
وی افزود: یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر کشوری توجه به فرهنگ و هنر است. شعر هم سبقه فرهنگی خاصی در کشور ما دارد و بردسیر سابقه چندین دوره میزبانی جشنواره شعر جوان و رضوی را داشته است.
صادقی ادامه داد: از همه توان خود جهت برپایی هر چه با شکوهتر این جشنواره استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با هماهنگی،همدلی وهمراهی بتوانیم از انزوا و خمودگی که در فرهنگ و هنر اتفاق افتاده بیرون بیائیم.
رضازاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اشاره به این که این جشنواره در ۲۹ و ۳۰ دی ماه به میزبانی بردسیر برگزار می شود گفت: بردسیر در این دو روز میزبان ۲۰۰ نفر از شاعران و ادبای استان و نخبگان خواهد بود.
وی ادامه داد: برای برپایی این جشنواره نیازمند فضای اسکان، وسیله ایاب و ذهاب، تبلیغات و اطلاع رسانی و ..هستیم.
رضا زاده افزود: متاسفانه بدلیل عدم توجه به موضوع آموزش و پشتوانه سازی  حوزه شعر درسالهای گذشته ، بخش رقابتی جشنواره با چالش مواجه است که خود این موضوع میتواند در کارگاههای جنبی جشنواره بررسی و نقد شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بعد از سالها با حمایتهای فرماندار بتوانیم دبیرخانه دائمی آزاد در شهرستان راه اندازی کنیم. گفتنی است تا کنون ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و جشنواره به لحاظ رده سنی در نظر گرفته شده و کمیته های جشنواره تشکیل و سایت جشنواره راه اندازی گردیده است.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۰ دی ماه می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار