رئیس اتحادیه اتصالات ساختمان کرمانشاه گفت: ابطال یک مجوز فعالیت در صنف اتصالات ساختمان کرمانشاه سبب بیکاری حداقل پنج نفر می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 09 January 2016
رئیس اتحادیه اتصالات ساختمان کرمانشاه گفت: ابطال یک مجوز فعالیت در صنف اتصالات ساختمان کرمانشاه سبب بیکاری حداقل پنج نفر می‌شود.

فتاح رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: امسال پر رکودترین سال فعالیت در بخش اتصالات ساختمان بوده با توجه به اینکه انصراف از فعالیت در این صنف نسبت به سال قبل چند برابر شده است.

وی درباره کم رغبتی شاغلان در صنف اتصالات ساختمان گفت: اداره امور مالیات‌ها با محاسبه مالیات‌های کلان سبب انصراف از فعالیت شاغلان در این بخش می‌شوند به طوری که هر سال نسبت به سال قبل مبلغ مالیات‌ها با رشد چند برابری همراه است.

رئیس اتحادیه اتصالات ساختمان کرمانشاه درباره رونق اقتصادی و ساخت و ساز واحدهای مسکونی افزود: افزایش ساخت و ساز واحدهای مسکونی، افزایش تولید اقلام مرتبط با ساخت این واحدها و رونق 50 درصدی اقتصاد را به همراه دارد.

رسولی به ابطال پروانه فعالیت صنف اتصالات ساختمان اشاره کرد و گفت: به دلیل مقرون به صرفه نبودن فعالیت در این صنف و به دنبال آن ابطال مجوز فعالیت، پنج نفر از فعالان این بخش به جمع بیکاران افزوده می‌شود.

وی عدم نظارت بر تولید محصولات توسط تولیدکنندگان را یکی از معضلات صنف اتصالات ساختمان اعلام و عنوان کرد: این عدم نظارت سبب تولیدات بی کیفیت می‌شود همچنین تداخل صنف که با عرضه کالاهای غیر مرتبط همراه است از دیگر معضلات فعالیت در این شغل محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه تعداد مجوزهای صدور فعالیت در صنف اتصالات ساختمان را 900 پروانه اعلام و بیان کرد: هم اکنون دو درصد از رونق بازار اتصالات ساختمان باقی مانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار