کد خبر: ۱۶۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 10 January 2016
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دنا از توزیع آردهای جدید بین نانوا داران شهر سی سخت خبر داد.
شهامت باربد رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا با اعلام این خبر گفت:آردهای پیشین تنها به علت درصد بالای گلوکز موجود در سبوس بعد از پخت کمی بد بو می شد.
باربد با بیان اینکه گلوکز بالای موجود در آرد هیچ مشکل بهداشتی و یا مسئله ای برای سلامت مصرف کنندگان ندارد بیان داشت:برای جلوگیری از برخی نگرانی ها از بوی حاصل نان های تولیدی از ادامه استفاده از آردهای توزیع شده جلوگیری به عمل آمد.
رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دنا بیان داشت:با توجه به برخی نگرانی ها از ادامه پخت آردهای پیشین جلوگیری کردیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز محموله 285 کیسه ای آرد به شهرستان دنا منتقل و در نانوایی های شهرستان توزیع شد ابراز داشت:85 کیسه مازاد بر درخواست نانوا داران به شهرستان منتقل شد تا همه آردهای قبلی برگشت داده شوند.
باربد ضمن تقدیر از رئیس شرکت غله استان در تامین و توزیع به موقع آرد مورد نیاز شهرستان دنا گفت:با همکاری خوب شرکت غله استان در فصول گردشگر پذیر سال مشکل کمبود آرد در شهرستان دنا نداریم.
قاسم شریفی مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دنا نیز با بیان اینکه نتیجه آزمایشات صورت گرفته بر روی نمونه آردهای توزیع شده نشان از سلامت آنها دارد گفت:تنها مشکل این آردها بوی بد نان های به دست آمده از این آردها بر میگشت که موجب برخی نگرانی ها شده بود.
شریفی افزود:از آنجا که نون حاصل از آردهای توزیع شده با مذاق مردم سازگار نبود و برخی نگرانی ها را در پی داشت:کلیه آردهای پیشین از سطح نانوایی ها جمع آوری و آرد جدید جایگزین آنها شده است.
وی ابراز داشت:آردهای برگشت داده شده برای مصارف دام مورد استفاده قرار میگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار