مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها به جای اینکه ابتکار عمل را در دست بگیرند متاسفانه منفعل هستند و باید همیشه منتظر حمله دشمن باشند تا در برابر رسانه‌های غربی و توطئه دشمنان به دفاع بپردازند.
کد خبر: ۱۶۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 12 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، کوهسار دادور دوشنبه شب در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان به مناسبت روز بسیج رسانه، با ابراز خرسندی از اینکه دفتر نماینده ولی فقیه کردستان مامنی برای اظهارنظر اهل قلم و اصحاب رسانه استان است، اظهار کرد: باید بسیج رسانه استان توسعه و گسترش یابد و با خانه مطبوعات استان پیوند داشته باشد که در اذهان عمومی مرزبندی ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه تمامی خبرنگاران استان کردستان روحیه انقلابی دارند و اخلاقمند هستند، گفت: وجود این ویژگی‌ها می‌تواند در پیوند بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان موثر باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان تصریح کرد: رسانه‌های استان کردستان اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده‌اند اما متاسفانه برخی به دنبال تخریب عملکرد دولت هستند گرچه کسی منکر نقد منصفانه و تکثر اندیشه نیست و این موارد برای پویایی انقلاب اسلامی لازم است اما در واقع دو جناح اصلاح‌طلب و اصول‌گرا دوبال نظام هستند و می‌خواهند در خدمت رسانی به مردم در چارچوب نظام اسلامی از هم سبقت بگیرند.

وی گفت: خبرنگاران کردستان از کمترین رفاه برخوردار هستند اما با این وجود دلسوزانه در گفتمان توسعه در استان شرکت کرده‌اند که این قابل تقدیر است.

دادور با اشاره به اینکه ما همیشه نسبت به رسانه‌های معاند و معارض چند قدم عقب‌تر بوده‌ایم، افزود: رسانه‌های ما مجبور بوده‌اند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و به دفاع بپردازند و این به دلیل نبود پیوست رسانه‌ای در حوزه مدیریت بحران است و شاید این مهم نیز به دلیل دسترسی به اطلاعات لازم باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها به جای اینکه ابتکار عمل را در دست بگیرند متاسفانه منفعل هستند و باید همیشه منتظر حمله دشمن باشند تا در برابر رسانه‌های غربی و توطئه دشمنان به دفاع بپردازند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان با اشاره به فعالیت شورای روابط عمومی‌ها در استان کردستان، گفت: این شورا مکمل رسانه‌هاست و برای اطلاع‌رسانی بهتر عملکرد ادارات فعالیت دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار