نماینده ولی فقیه در استان یزد خواستار شد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا مجلس مؤمن، خدوم داشته باشیم تا بتوانیم مسیر اعتلای کشور را بیش از پیش هموار سازیم.
کد خبر: ۱۶۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 13 January 2016

به گزارش تابناک یزد، امروز اعضای هیأت اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان یزد با " آیت ا... ناصری " نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

" آیت ا... محمد رضا ناصری " در این دیدار با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در خصوص انتخابات در شهرستان یزد افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی همه رنج ها، سختی ها و شهادت ها بر این مبنا استوار بوده که نظام اسلام، استقلال و ارزشهای کشور حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان حفظ استقلال و عزت نظام را در دست کارگزاران،‌مسئولین، نمایندگان مجلس و ... دانست و افزود: اگر مسئولین و مردم در مسیر پیروی از ولایت فقیه و رهبری قدم بردارند قطعاً عزت و استقلال کشور نیز حفظ خواهد شد.

امام جمعه یزد بر بی طرفی مجریان انتخابات در تمامی مراحل نیز تأکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا مجلس مؤمن و خدوم داشته باشیم تا بتوانیم مسیر اعتلای کشور را بیش از پیش هموار سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم اقدامات خود را ماندگار سازیم باید با برنامه ریزی و تعیین اهداف قدم برداریم.

امام جمعه شهر یزد گفت: لازمه رسیدن به اهداف نیز پرهیز از بدی ها،‌خدمت به بندگان و صداقت در امور است.

" آیت الله ناصری " با محکوم نمودن اقدامات برخی از کشورهای عربی در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان جهان خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که برخی از کشورهای عربی منطقه با صرف هزینه های گزاف به دنبال رسیدن به اهداف زشت خود هستند که این اقدامات چیزی جز تشتت و تفرقه بین ملت های مسلمان جهان ندارد.

امام جمعه یزد با اشاره به سوابق دشمنان در کارشکنی ها برنامه های جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان این کشور از ابتدای انقلاب تا کنون به طریق مختلف سرمایه های مادی و معنوی این مرز و بوم را به تاراج برده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار