فرماندار بابلسر:
فرماندار بابلسر، بیمه روستایی، چتر حمایتی برای کشاورزان محسوب می‌شود، گفت: سه هزار و ۳۰۰ نفر درشهرستان مشمول بیمه روستایی و عشایری هستند.
کد خبر: ۱۶۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 13 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید علی اسد در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان بابلسر با موضوع توسعه بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری با اشاره به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ بیمه در سطح روستاها، افزود: بیمه با کاهش بزهکاری اجتماعی، حداقل‌های نیاز روستاییان را تأمین خواهد کرد.

وی سهم شهرستان بابلسر از بیمه روستایی را سه هزار و ۳۰۰ نفر عنوان و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید، پوشش بیمه روستایی و برخورداری تمام روستاییان از مزایای این بیمه را در دستور برنامه‌ها و سیاست‌های خود قرار داده است.

اسد با تأکید بر حمایت از کشاورزان و محصولات خانگی در روستاها، گفت: زندگی صنعتی منجر به کمرنگ شدن مراکز تولیدی در بخش روستایی شده است و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید فرهنگ و تقویت اقتصاد روستایی را در برنامه خود قرار دهند.

وی با توجه به رویدادهای اخیری که در سطح منطقه و بین‌الملل اتفاق افتاده، برگزاری باکیفیت برنامه‌های دهه فجر در سال جاری را از سوی دهیاران و شوراهای روستاها خواستار شد.

اسد در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون، انتخابات باید با رعایت کامل بی‌طرفی و امانت‌داری از سوی عوامل اجرایی برگزار گردد.

فرماندار بابلسر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: رأی مردم حق‌الناس است و این امانتی گران‌بها و سنگین است که با تلاش و برنامه‌ریزی  و تصمیمات هیئت اجرایی و نظارت به سرمنزل مقصود می‌رسد.

وی ادامه داد: مسئولان برگزاری انتخابات حق حمایت یا تبلیغ له یا علیه هیچ‌یک از کاندیداها را ندارند و انتظار مردم و افکار عمومی و قانون امانت‌داری است.

عالی‌ترین مقام عالی دولت در شهرستان بابلسر با اشاره به عملکرد دوساله دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: اجرای بیمه همگانی سلامت، کنترل و تثبیت قیمت دارو، کاهش قیمت داروهای خارجی و لوازم پزشکی از دستاوردهای درمانی دولت یازدهم محسوب می‌شود.

فرماندار بابلسر منطق، شفافیت و صلح‌خواهی تیم مذاکرات کننده سیاست خارجی را به‌عنوان راهبرد مذاکراتی ایران عنوان کرد و افزود: با اجرای برجام فصل جدیدی در اقتصاد کشور گشوده خواهد شد.

سید علی اسد توسعه گردشگری روستایی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در معرفی روستاهای برخوردار در سطح شهرستان معرفی کرد و افزود: در بسیاری از روستاهای بابلسر با توجه به پوشش مناطق دیدنی از قبیل آبدندان‌ها، سواحل زیبا و دشت‌های سرسبز باید تدابیری از سوی دهیاران اندیشیده شود تا میهمانان نوروزی در جهت استفاده از این مکان‌ها به سمت روستاها هدایت شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار