معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام از برگزاری نمایشگاه عمومی آموزش همگانی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آستانه فرا رسیدن ایام گرامیداشت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 14 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام از برگزاری نمایشگاه عمومی آموزش همگانی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آستانه فرا رسیدن ایام گرامیداشت دهه فجر خبر داد.
ایرنا از پایگاه خبری پلیس، گزارش داد: محمدرضا نظری افزود: نمایشگاه عمومی آموزش همگانی با هدف فرهنگ سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت دار استان از سوم بهمن ماه آغاز بکار می کند.
وی تاکید کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در محل فرهنگ سرای جوان برپا خواهد شد و علاقه مندان می توانند هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام یادآور شد: غرفه هایی به منظور نمایش فعالیت های پلیس های تخصصی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شده است که به تناسب موضوعات در اختیار رده های انتظامی استان قرار خواهد گرفت .
نظری اضافه کرد: بمنظور بهره مندی دانش آموزان از محتویات نمایشگاه با هماهنگی شهرداری و سازمان اتوبوسرانی سرویس ایاب و ذهاب در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.
وی گفت: امیدواریم این نمایشگاه بتواند خانواده ها را در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی یاری کند.
نشست هماهنگی و تعیین غرفه های نمایشگاه با حضور نمایندگان پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان ایلام روز چهارشنبه برگزار و مقرر شد در یک هفته مانده به برپایی نمایشگاه، غرفه ها تکمیل و آماده بازدید شوند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار