کد خبر: ۱۶۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 16 January 2016
به گزارش تابناک تبریز از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، جب بوش نامزد جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ششمین مناظره انتخاباتی درون حزبی جمهوری خواهان در ایالت کارولینای جنوبی درباره ماجرای ملوانهای آمریکایی گفت:« اگر بخواهید صادقانه سخن بگویم باید بگویم که رئیس جمهورشدن هیلاری کلینتون به معنای فاجعه ملی خواهد بود. به این مسئله فکر کنید. او می خواهد به حرکت در همین مسیر کنونی درباره ایران، بنغازی ، احیای روابط با روسیه و امثال آن ادامه بدهد یعنی همه سیاستهایی که در کشور اشتباه از آب درآمده است. او سبب بروز وضع آشفته در حوزه امنیت ملی خواهد شد. باید بدانید که همین حالا اف بی آی درباره او تحقیقات می کند. اگر او رئیس جهمور شود، در یکصد روز اول ریاست جمهوری اش بجای آنکه برنامه هایش را مشخص کند احتمالا باید بین کاخ سفید و دادگاه در آمد و شد باشد. باید این روند را متوقف کنیم. (خنده حضار)
وی در ادامه افزود:« اگر من رئیس جمهور شوم، ما قدرت ارتشمان را احیاء خواهیم کرد. هفته گذشته اشتون کارتر وزیر دفاع اعلام کرد بار دیگر نیروی دریایی آمریکا کوچک می شود. الان اندازه نیروی دریایی آمریکا نصف اندازه آن پیش از عملیات طوفان صحرا ( جنگ کویت) است.
ما تامین مالی لازم برای احیای تجهیزاتمان را در اختیار نداریم. هنوز هم از هواپیماهای ب52 به عنوان بمب افکنها برای عملیات دوربرد استفاده می شود. این هواپیماها در دوران ریاست جمهوری هری ترومن به بهره برداری رسیدند. هواپیماهای ما از خلبانهایمان پیرتر هستند! ما نیروی نظامی خود را کاهش می دهیم و نابود می کنیم درحالیکه ایران و چین و روسیه و بسیاری از کشورهای دیگر به ایالات متحده با نگاه جدی گذشته نگاه نمی کنند که زمانی وجود داشت. ما باید برنامه کاهش خودکار بودجه نظامی را حذف کنیم. باید نیروی نظامی خود را بازسازی کنیم آنهم به گونه ای که به صراحت نشان بدهیم بار دیگر به میدان بازی بازگشته ایم.
وی در ادامه افزود:« درباره ایران نیز باید بگویم که باید با انواع و اقسام بلندپروازی های ایران مقابله کنیم. ما باید بار دیگر تحریمها را اعمال کنیم. ایران با آزمایش موشکهای میان برد خودش، تحریم ها را نقض کرده آنهم پس از آنکه توافق امضاء شده است. نکته دیگر اینکه سفارت ما باید از تل آویو به قدس (اشغالی) منتقل شود تا این پیام جدی منتقل شود که ما بار دیگر با اسرائیل وارد بازی شده ایم. ما درباره کشورهای عربی نیز باید بار دیگر به بازی برگردیم. کشورهای دیگر جهان به علت ضعف ما به سمت ائتلافهایی دیگر می روند و از ما دور می شوند.رئیس جمهور کنونی و جان کری و هیلاری کلینتون همگی کاری کرده اند که امکان اقدام برای رئیس جمهور آتی دشوارتر شود. ما باید برای مقابله با جاه طلبی های ایران اقدام کنیم. ما می توانیم بار دیگر وارد بازی شویم و امنیت و صلح را برای کشور خودمان احیاء کنیم.»


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
تمامی این کاندید های آمریکا از منظر انسانی خیلی عقب مانده هستند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
آمريكا با دست هاي پشت ژرده يهوديت هدايت ميشود پس رئيس جمهور هركه باشد عوامل آنهارا اجرا خواهد كرد...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :