معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با کلنگ‌زنی استخر دانشگاه محقق اردبیلی این پروژه با جذب 6 میلیارد تومان اعتبار به سرعت در حال انجام است.
کد خبر: ۱۶۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 18 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ولی رسولی شربیانی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه فضاهای ورزشی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این پروژه با تامین اعتبار وزارت علوم در حال انجام است که امیدواریم سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه با برجستگی‌های خاص در حوزه آموزش و ایجاد فضای تفریحات سالم ورزشی برای دانشجویان باشیم.

وی به تصویب احداث زمین چمن مصنوعی در دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه با اعتبار 250 میلیون تومان اجرایی می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: با احداث این مجموعه ورزشی امیدواریم امکان برگزاری مسابقات ورزشی بین دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور در دانشگاه محقق اردبیلی فراهم آید.

رسولی شربیانی از خرید وسایل بدنسازی برای سالن ورزشی خواهران با اعتبار 40 میلیون تومان و منظم کردن انبارها و سالن‌های ورزشی مرتبط با رشته‌های دایر شده در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: دانشجویان اعزامی ما به مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان با کسب دهها مدال طلا، برنز و نقره توانستند جایگاه ورزشی استان اردبیل را ارتقا دهند.

این مسئول مشارکت 1000 نفر از دانشجویان دختر و پسر را در مسابقات ورزشی درون‌دانشگاهی و برگزاری همزمان جشنواره‌های ورزش‌های همگانی در قالب رشته‌های مصوب و بومی یادآور شد و عنوان کرد: ماه آینده قرار است تیم والیبال و شطرنج این دانشگاه به دانشگاه آتاتورک ترکیه اعزام شوند تا تبادلات ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه‌های کشور ترکیه تقویت شود.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ضرورت احیای ورزش‌های بومی و محلی را در محیط دانشگاه با همکاری و مشارکت هیئت‌ ورزش‌های بومی و محلی یادآور شد و ادامه داد: دانشجویان در این زمینه علاقمندی بسیاری زیادی را نشان داده‌اند و سعی جدی بر این است تا بتوان ورزش‌های سنتی و بومی را احیا کرد.

رسولی شربیانی حمایت این دانشگاه را از ورزشکاران نمونه در رشته‌های کشتی، شمشیر‌بازی و وزنه‌برداری برای حضور در رقابت‌های ملی و برون‌مرزی یادآؤر شد و گفت: در این زمینه برخی هماهنگی‌ها نیز با مجموعه‌های ورزشی انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
تابناک اردبیل . مثل اینکه از اخبار عقبی. دکتر رسولی شربیانی یکماه هست که شده معاون اداری مالی دانشگاه. این بازدید هم مال چند ماه پیش بود که الان در 28 دیماه زدی.
کجایی؟؟؟ تو اردبیلی اصلا آیا؟؟؟!!!
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: تابناک بخشی به نام اخبار بازنشری دارد که اخبار سایر خبرگزاریها را با ذکر منبع منتشر می کند. متاسفانه این خبر چنانچه در متن هم قید شده است تولیدی خبرگزاری فارس است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار