فرماندار چرام گفت: امسال باید بهترین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در شهرستان رقم بزنیم. خبرگزاری فارس: برگزاری باشکوه‌ترین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چرام
کد خبر: ۱۶۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 20 January 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ‌نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور فرماندار چرام، امام جمعه و اعضای شورا عصر امروز در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

ابراهیم فتاح‌پور در این نشست با اشاره به آغاز برجام و با بیان اینکه همیشه نتیجه کاری که چاشنی آن عقلانیت و خرد جمعی باشد، پیروزی است، اظهار کرد: با دستور مقام معظم رهبری و تیم خوبی که رئیس جمهور محترم به کار گماشت، پس از دو سال با رعایت خطوط قرمز مشکلی که 12 سال برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده بود، رفع شد.

فرماندار چرام در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات و با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه، موجب ارتقاء جایگاه نظام می‌شود، عنوان داشت: صیانت از آراء مردم و برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند، یک اصل مهم در انتخابات است.

وی، افزود: همه ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم به نحو شایسته و با دلسوزی کامل به انجام وظیفه بپردازیم و با ایجاد روحیه صمیمیت و همدلی در برگزاری انتخاباتی سالم و به نفع مردم بکوشیم.

فتاح‌پور در ادامه صحبت‌های خود به سالروز انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه انقلاب ناگفته‌های زیادی دارد، ابراز کرد: وقتی صحبت از انقلاب است، یعنی ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یک نظام کهنه و قدیمی از بین رفته و یک ساختار جدید سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جایگزین آن می‌شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بر تقسیم کار در ادارات اشاره داشت و تصریح کرد: امسال باید بهترین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در شهرستان رقم بزنیم.

وی، افزود: دهه فجر، ویترین انقلاب اسلامی ماست، بنابراین به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که متناسب با شان انقلاب باشد و تفاوت مشهود این ایام با گذشته مشاهده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار