همزمانی دو رقابت مرحله نهایی والیبال لیگ برتر و دسته اول نوجوانان کشور به میزبانی شهرهای محمودآباد و ساری، باعث شده تا امروز قلب والیبال کشور در استان مازندران به تپش دراید.
کد خبر: ۱۶۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 21 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مرحله نهایی رقابت های والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور با حضور تیم های کاله مازندران، پیکان تهران، متین صالحین ورامین، شهرداری ارومیه، ثامن الحجج خراسان و بازرگانی جواهری گنبد امروز در شهر ساحلی محمودآباد در مازندران آغاز شد.

این رقابت ها به صورت دوره ای به مدت سه روز در سالن توکلی شهر محمودآباد مازندران پیگیری می شود تا قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور از بین تیم های حاضر مشخص شود.


دوره مقدماتی این رقابت ها در قالب 12 تیم و در دو گروه شش تیمی در شهرگنبد در استان گلستان خاستگاه ورزشکاران والیبالیست این استان پیگیری شد که تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله نهایی راه یافتند.


همچنین به طور همزمان از امروز مرحله نهایی مسابقات والیبال نوجوانان لیگ دسته اول کشور با حضور تیم های کاشان ، آق قلا گلستان ، حمل و نقل کرمانشاه ، گیلان ، ساری و اراک در سالن ورزشی مجتمع ایثار شهر ساری مرکز مازندران اغاز می شود

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار