رئیس فدراسیون بدمینتون کشور گفت: اخلاق مداری در اولویت تقویم اجرایی فدراسیون بدمینتون است و هیات های استانی باید این هدف مهم را سرلوحه امور خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۶۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 22 January 2016

رئیس فدراسیون بدمینتون کشور گفت: اخلاق مداری در اولویت تقویم اجرایی فدراسیون بدمینتون است و هیات های استانی باید این هدف مهم را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پوریا در مجمع سالیانه هیات بدمینتون استان همدان اظهار کرد: اخلاق در راس برنامه های فدراسیون قرار دارد و حتی اگر فردی قهرمان این رشته ورزشی باشد و از نظر اخلاق مورد تایید نباشد هرگز جایی در رقابتها و اردوهای تمرینی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه جزو بی حاشیه ترین فدراسیون های ورزشی کشور هستیم، گفت: هیات های استان ها نیز باید در ترویج اخلاق و برنامه های فرهنگی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

پوریا در ادامه با تمجید از هیات های بدمینتون فعال در کشور گفت: هیات هایی که موجب پیشرفت بدمینتون در عرصه های قهرمانی و همگانی شوند قطعا مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

رئیس فدراسیون بدمینتون کشور با قدردانی از توجه ویژه رسول منعم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان نسبت به توسعه این رشته ورزشی گفت: بدمینتون همدان یکی از موفق ترین هیات های استانی کشور است.

وی افزود: امیر جباری یکی از مستعدترین بدمینتون بازان تاریخ این رشته ورزشی در کشور است و هیات بدمینتون استان همدان با وجود این پتانسیل باید در راستای قهرمان پروری برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

وی خواستار اختصاص سالن ورزشی بدمینتون به ورزشکاران این رشته در همدان شد و افزود: انتظار داریم سالن حجاب همدان که تحت اجاره هیات بدمینتون استان همدان است به خانه بدمینتون تبدیل شود.

وی اختصاصی امکانات بدمینتون به استان ها را از دیگر برنامه های اجرایی شهرستان ملایر عنوان کرد و گفت: انتظار داریم هیات های استانی امکانات لازم را به شهرستان ها اختصاص دهند.

مجمع سالیانه هیات بدمینتون استان همدان امروز با حضور مسئولان ورزش و اعضای هیات بدمینتون این استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار