امام جمعه نوشهر
امام‌جمعه نوشهر با اشاره به برخی فشارها علیه شورای نگهبان برای احراز صلاحیت‌ها گفت: فشار به شورای نگهبان هرج‌ومرج می‌آورد.
کد خبر: ۱۶۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 22 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، امام‌جمعه نوشهر در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جایگاه شورای نگهبان تصریح کرد: در هیچ جای دنیا کسی که اصل نظام را قبول ندارد به نظامشان راه نمی‌دهند و انتخابات برای ما نعمت، برکت و فرصت است اما به شرطی که افراد صالح انتخاب شوند.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در بخش دیگر از خطبه‌ها با اشاره دیدار دست‌اندرکاران انتخابات با مقام معظم رهبری گفت: حضور مردم در انتخابات سنگ محکی برای دنیاست و مردم هیچ‌گاه بازنده نیستند و سلامت انتخاب به بصیرت مردم و انتخاب افراد صالح بستگی دارد.

خطیب نماز جمعه نوشهر با اشاره به ویژگی‌های کاندیداها گفت: فرد صالح باید وجود خودش را فدای منافع عمومی کشور کند نه فدای جناحی و فرد صالح آن است که وعده‌های خالی به مردم ندهد و کشور فروشی نکنند.

وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور را می‌توانند برکنار کند اما مجلس هیچ‌گاه منحل نمی‌شود باید به قانون تمکین کرد نه فشار. باید بدانیم که فشار به شورای نگهبان هرج‌ومرج می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا نهادی شبیه شورای نگهبان با عناوین مختلف که همان کار شورای نگهبان ما را انجام می‌دهد، وجود دارد و شورای نگهبان برای مقابله با افراد نفوذی و غیر صالح به بدنه تصمیم‌گیری کشور فعالیت می کند.

امام‌جمعه نوشهر در بخش دیگر خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با اشاره به برجام گفت: این پایداری مردم و خون شهدا بود که برجام به نتیجه رسید و لطف کشورهای غربی نبوده است.

وی با اشاره رفتارهای شیطانی آل سعود گفت: عربستان همواره حامی تروریست‌ها و مولد گروه‌های داعشی است و حامیانش همین رژیم صهیونیستی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار