دبیر هیئت دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن دو و میدانی کشور تیم کرمانشاه پس از تهران عنوان نائب قهرمانی ایران را بدست آورد.
کد خبر: ۱۶۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 23 January 2016
دبیر هیئت دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن دوومیدانی کشور تیم کرمانشاه پس از تهران عنوان نائب قهرمانی ایران را بدست آورد.

علیرضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پایان مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور حسین کیهانی دونده ملی پوش کرمانشاهی با زمان ۳دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه در ۱۵۰۰ متر طلا گرفت و نیز در ۳ هزار متر با زمان ۸ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه موفق به کسب مدال طلا شد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه در ادامه افزود: محمد چشمه زار دیگر دونده کرمانشاهی در این دوره از رقابت‌ها موفق شد در ماده ۶۰ متر آزاد با زمان ۶ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه به نشان نقره دست یابد و به این ترتیب از مجموع ۹ سهمیه مسابقات آسیایی قطر ۲ سهمیه به کرمانشاه تعلق گرفت.

نورمحمدی در تشریح دیگر نتایج گفت: مرتضی ناظمی در ماده پرتاب وزنه رکورد ۱۸ متر و ۳۵ سانتیمتر سوم شد و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ما با زمان ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

وی پژمان یارولی، محمد ماهیدشتی، سعید پیری و احسان طهماسبی را ترکیب تیم امدادی آقایان کرمانشاه نام برد و بیان کرد: در گروه بانوان عنوان تیمی بدست نیاوردیم اما ورزشکاران ما در رده بین اول تا دهم مقام داشتند.

نورمحمدی با بیان اینکه خود به عنوان مربی تیم کرمانشاه را همراهی نمود، افزود: باتوجه به اینکه مسابقات برای کسب ورودی مسابقات آسیایی بود سطح بسیار بالای داشت و در پایان ۵ دونده خانم و ۹ دونده آقا جواز حضور در مسابقات آسیایی قطر که ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود را بدست آوردند.

این مسئول با اعلام نتایج تیمی این دوره از مسابقات گفت: در پایان تیم کرمانشاه با ۲۷ امتیاز دوم شد تهران با ۳۶ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم آذربایجان شرقی با ۲۴ امتیاز سوم شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار