پیش از ظهر امروز با حضور معاون حقوقی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "اکبر اسکندری نژاد" به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی و از زحمات 18 ماهه‌ی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد قزوین تقدیر شد.
کد خبر: ۱۶۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 23 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین،‌ مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرکل سابق و جدید اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با حضور اصحاب رسانه و اصحاب فرهنگ و هنر قزوین، در استانداری برگزار شد.

اکبر اسکندری‌نژاد در این مراسم گفت: فرهنگ عرصه‌ی گسترده‌ای است و از دغدغه‌ی فرهنگی به سادگی نمی‌توان گذشت، آسیب دیدن زیرساخت‌های فرهنگ عمومی، اگرچه سریع و ناگهانی رخ نمی‌دهد، اما می‌تواند کیان یک ملت و کشور را به مخاطره بیاندازد.

وی افزود: عرصه فرهنگ از فضای سیاست‌زدگی به دور است و ما در عرصه فرهنگی موظفیم که قبای خودبینی و منافع شخصی را از تن بیرون کرده و از همه‌ی ظرفیت‌ها و سلایق برای رسیدن به اهداف نظام، رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت استفاده کنیم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: در اولین فرصت، سلسله برنامه‌هایی جهت ساماندهی نیروی انسانی در اداره‌ی کل ارشاد و شهرستان‌ها باید صورت بگیرد، همچنین تهیه و تدوین تقویم فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان قزوین و ساماندهی آن‌ها و احیا و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های آینده اداره‌ی کل ارشاد است.

مهدی احمدی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد قزوین نیز، در این مراسم تصریح کرد: مسئولیت دارایی نیست، بلکه بدهکاری است که باید پرداخت شود و بهترین مسئولیت آن است که فرد در آن باتقواتر ‌شود؛ بنده نیز طی 18 ماه فعالیت با تمام توان در جهت اعتلاء و پیشرفت فرهنگ قزوین تلاش کردم.

وی خاطرنشان کرد: من کوتاهی نکردم و در توان من بیشتر از این نبود، امروز از تحویل این مسئولیت احساس آرامش می‌کنم، همچنین عملکرد 18 ماهه‌ی من در کتاب "دریچه هنر" چاپ‌شده است.

به گزارش ایسنا،‌ اسکندری ن‍ژاد عناوینی چون مدیرکل گزینش کارکنان و هیات علمی دانشگاه ببن‌المللی امام خمینی(ره)، مدیرکل حراست دانشگاه بین‌المللی، عضویت در شورای فرهنگی، عضو شورای نشریات دانشگاه، عضو شورای‌عالی دانشگاه، مدیر امور اداری و دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی میرعماد و کارشناس امور مالی و کارگزینی دانشگاه و کارشناس امور آموزشی دانشگاه را در کارنامه‌ی خود دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار