رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه موفق شد با کسب ۲۷ امتیاز پس از تیم تهران عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.
کد خبر: ۱۶۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 23 January 2016
رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه موفق شد با کسب ۲۷ امتیاز پس از تیم تهران عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

حمیدرضا فردین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به میزبانی شهر تهران برگزار شد، تیم کرمانشاه موفق شد با کسب 27 امتیاز پس از تهران مقام نائب قهرمانی را کسب کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه با بیان اینکه از 9 سهمیه موجود برای ورود به مسابقات آسیایی دو سهمیه به استان کرمانشاه تعلق گرفت، گفت: حسین کیهانی موفق شد در دو یک هزار و 500 متر با کسب زمان سه دقیقه و 50 ثانیه و 64 صدم ثانیه گردن‌آویز طلا را صاحب شود و در دو سه هزار متر با زمان هشت دقیقه و 20 ثانیه و 98 صدم ثانیه موفق به کسب مدال طلا شد.

فردین‌پور افزود: محمد چشمه‌زار نیز در دو 60 متر موفق شد با ثبت زمان 6 ثانیه و 68 صدم ثانیه به نشان نقره دست یابد و موفق شد جواز حضور در مسابقات اسیایی را به همراه حسین کیهانی به دست آورد.

وی با بیان اینکه مرتضی ناظمی در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد 18 متر و 35 سانتی‌متر به مقام سوم رسید و تیم چهار در 400 متر امدادی ما با زمان سه دقیقه و 23 ثانیه و 73 صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت، اظهار کرد: پژمان یارولی ، محمد ماهیدشتی ، سعید پیری و احسان طهماسبی ترکیب تیم چهار در 400 متر امدادی را تشکیل داده بودند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علیرضا نورمحمدی در این دوره از مسابقات به عنوان مربی در کنار ورزشکاران حضور داشت و  نتایج تیم کرمانشاه در این دوره از مسابقات بسیار راضی‌ کننده بود و امید داریم که در آینده بتوانیم این نتایج خوب و راضی کننده را ادامه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار