معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر باشکوه برگزار کردن برنامه های دهه فجر، گفت: ۲۱ کمیته برای اجرای برنامه دهه فجر در ایلام تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۶۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 25 January 2016
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر باشکوه برگزار کردن برنامه های دهه فجر، گفت: ۲۱ کمیته برای اجرای برنامه دهه فجر در ایلام تشکیل شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری صبح دوشنبه در نشست ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: برنامه های دهه فجر باید با نگاه تقویت انقلاب و نظام اسلامی، راه امام(ره) و شهدا و آرمان های مقام معظم رهبری و ولایت، تقویت دولت و خدمت به مردم باشد . برنامه های دهه فجر از طریق رسانه ها و صدا و سیمای مرکز ایلام به خوبی منعکس شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: برنامه ها و فعالیت های دهه مبارک فجر باید با رویکرد مردمی و حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شود.

کلانتری اظهار کرد: کمیته های ۲۱ گانه ستاد دهه فجر استان ایلام آماده برگزاری برنامه های دهه فجر با نظم خاص و با شکوه هستند.

وی افزود: وظیفه مسئولان این است که در کنار مسئولان باشند، همراهی و حمایت کنند و زیبایی کار هم این است که همه اقشار مختلف مردم جشن های دهه فجر را برگزار و مسئولان در کنار آنان بوده و حمایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه جشن های دهه فجر باید با حضور پرشور مردم برگزار شود، ابراز کرد: در خلق حماسه هفت اسفند نیز مردم نقش محوری در پای صندوق های رای دارند . در دهه فجر بستری فراهم شده که برنامه و علمکرد دولت بیان شود و باید تلاش کرد در راستای تقویت همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان فعالیت شود./م


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار