فرماندار گرمی گفت: 83 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، بهداشتی و کشاورزی در ایام‌الله دهه فجر در گرمی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 25 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار کرد: 83 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی دهه فجر امسال در شهرستان گرمی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها که در مناطق شهری و روستایی به بهره‌برداری می‌رسد، در مجموع بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار گرمی گفت: این طرح‌ها در بخش روستایی شامل گاز رسانی، خانه بهداشت، خانه مددجوی زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی، افتتاح پل و آبرسانی و راه روستایی و طرح‌های حوزه کشاورزی و دامداری هستند که با حضور استاندار اردبیل روز 13 بهمن ماه به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

رحیمی‌زاد تصریح کرد: همزمان با دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی که از 12 تا 22 بهمن ادامه دارد 75 برنامه مختلفی شامل آیین‌های ویژه و جنگ شادی، دیدار با خانواده‌های شهدا، یادواره شهدا، گفتمان‌های دینی و انقلابی، برگزاری مسابقات ورزشی، علمی و هنری در مناطق مختلف شهرستان انجام می‌شود.

این مسئول عزت، عظمت و دوام انقلاب اسلامی را مدیون دهه مبارک فجر دانست و افزود: اگر امروز پس از گذشت چندین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بر این عزت و عظمت افزوده می‌شود به خاطر حضور پرشور مردم در صحن‌ های مختلف انقلاب اسلامی است که باعث بیمه کردن این انقلاب و نظام اسلامی می‌شود.

فرماندار گرمی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های ویژه گرامیداشت این دهه، یادآور شد: امید دشمنان انقلاب به کمرنگ شدن این مراسمات و کاهش حضور مردم است که به این دلیل باید حضور حداکثری مردم در برنامه‌های بزرگداشت ایام دهه فجر را شاهد باشیم.

رحیمی‌زاد با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌ها اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با تمام قوا و امکانات در برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها و مراسمات تلاش کنند و عملکرد پررنگ و درخشانی در این خصوص داشته باشند.

امام جمعه گرمی نیز در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انتخابات پیش‌رو و ایام‌الله دهه فجر را حادثه مهمی در این برهه از زمان برشمرد و بیان کرد: برای به ثمر نشستن این انقلاب اسلامی و دینی سرمایه زیادی داده‌ایم و وارثان اصلی این انقلاب صدها هزار شهید و جانباز و آزاده هستند.

حجت‌الاسلام یدالله صفری از جمله ابزارهای مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی در عصر کنونی را حضور پرشور در برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر و صف‌های طولانی در پای صندوق‌های رای انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و افزود: این حضور پرشور آزمونی برای مردم و مسئولین بشمار می رود و برای دشمنان نظام حاوی پیام‌های مختلفی است.

وی از مسئولان دستگاه‌های دولتی در شهرستان خواست تکریم ارباب رجوع را در اولویت امور و سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه گرمی بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و افزود:خدمتگزاری، اخلاق مداری،حسن خلق، امانتداری و تکریم ارباب رجوع به مردم شاخصه مدیریت در حکومت اسلامی است و رضایتمندی مردم و خوش‌رویی کارکنان با مراجعه‌کنندگان باید سرلوحه خدمت در جامعه اسلامی باشد.

صفری با بیان اینکه عدالت مایه بقا و سلامت ارزش‌های انسانی در جامعه است، ادامه داد: اجرای عدالت ضامن سلامت و پویایی جامعه است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با حسن خلق به این مهم توجه کافی داشته و آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی همه مسئولان و دست‌اندرکاران را به امانتداری و استفاده صحیح از بیت‌المال فراخواند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار