دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات مجلس دست از مانورهای تبلیغاتی و مظلوم‌نمایی‌ها بردارند و سعی نکنند به شورای نگهبان هجمه‌ای بی‌جهت وارد کنند.
کد خبر: ۱۷۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 26 January 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارساز اردبیل، حبیب کوهی در نشست جمعی از اصولگرایان در اردبیل اظهار کرد: کاندیداهای رد صلاحیت شده با ترفندهای مختلف سعی می‌کنند تا عملکرد شورای نگهبان را زیر سئوال ببرند و به خوبی می‌توان حرکت‌های خلاف واقع و نااهل‌گونه آنها را همسو با رسانه‌های بیگانه در هجمه به شورای نگهبان مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: رد صلاحیت‌‌شدگان مراقب باشند تا در دام فتنه‌ای مشابه 88 نیفتند چراکه با تحرکات دشمنان اسلام و انقلاب حرکتی شکل گرفته تا عده‌ای بخواهند بدون اینکه به قانون تمکین کنند، رفتارهای غیرمنطقی از خود نشان داده و به راه‌اندازی مانور تبلیغاتی و مظلوم‌نمایی اهداف و برنامه‌های خود را به پیش ببرند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت:‌ رد صلاحیت‌شدگان می‌دانند که به چه دلیلی رد صلاحیت شده‌اند و بهتر است دست از همراهی با رسانه‌های بیگانه در هجمه به شورای نگهبان بردارند چراکه قرار نیست شورای نگهبان تحت تأثیر برخی فضاسازی‌ها و جوسازی‌های کاذب قرار گیرد.

کوهی افزود: هر چند برخی شبکه‌های معاند نظام در خارج سعی می‌کنند در آستانه انتخابات با یک تاکتیک خاص و حساب شده شعله‌های فتنه‌گری را برافروخته نگه دارند اما این افراد باید حواس خود را جمع کنند تا فتنه‌ای مشابه سال 88 رخ ندهد.

وی رد صلاحیت‌‌شدگان را از بداخلاقی‌های مالی بر حذر داشت و بیان کرد: این افراد رد صلاحیت شده باید بدانند که شورای نگهبان غیر قابل نفوذ است و هیچ وقت گرفتار تطمیع و برخی رفتارهای غیر قانونی نمی‌شود.

کوهی ائتلاف اصولگرایان را نزدیک و تحقق‌یافتنی توصیف کرد و ادامه داد: گروه‌های اصولگرا بر این باورند که برای پیروزی در انتخابات هفتم اسفندماه باید به نقطه اجماع برسند و در این بین از کاندیداها انتظار می‌رود حرکت خود را در طیف‌های اصولگرایی، اصلاح‌طلبی و مستقل مشخص و معین کنند تا یک رفتار سیاسی انتخاباتی خوب و منسجمی را شاهد باشیم.

بی‌انگیزگی نمایندگان اردبیل در تصویب لایحه منطقه آزاد تأسف‌بار است

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل به رد لایحه منطقه آزاد تجاری استان اردبیل در صحن علنی مجلس بر اثر بی‌تفاوتی و بی‌انگیزگی نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: رد صلاحیت برخی از نمایندگان فعلی به ویژه رئیس مجمع نمایندگان استان یک نوع بی‌انگیزگی را به وجود آورده و مانع از تصویب طرح مهم ایجاد منطقه آزاد تجاری شد که این امر نوعی خیانت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مجلس آینده باید به میدان حضور و مشارکت نمایندگان توانمند و با کفایتی تبدیل شود، اظهار کرد: مجلس نهم نتوانست خواسته‌ها و مطالبات مردم را برآورده کند و اکثر نمایندگان این استان نیز کارنامه قابل قبولی را در چهار سال گذشته نداشتند.

کوهی افزود: نمایندگان فعلی و کاندیداهای مجلس به جای روستاگردی بهتر است مشکلات و گرفتاری‌های واقعی مردم را مورد پیگیری و دقت نظر قرار دهند.

سهم اردبیل در توسعه اقتصادی پس از برجام باید مشخص شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید همه دلسوزان این استان از استاندار و فرماندار گرفته تا نمایندگان تلاش کنند تا در بحبوحه ورود تیم‌های اقتصادی کشورهای اروپایی و آسیایی به تهران بخشی از این سرمایه‌گذاران را به سمت استان اردبیل سرازیر کنند.

کوهی بیان کرد: باید سهم اردبیل در رونق اقتصادی پس از برجام مشخص شود چراکه تاکنون در این حوزه هیچ قدم مطلوبی برداشته نشده است.

وی استفاده از این فرصت استثنایی را برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان اردبیل یادآور شد و اضافه کرد: انتظار می‌رود در این برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به سمتی حرکت کنیم تا بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار