مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از جانمایی ایستگاه‎های جدید تاکسی همزمان با عملیات اجرایی پل غیرهمسطح شهید سردار همدانی، در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 26 January 2016

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از جانمایی ایستگاه‎های جدید تاکسی همزمان با عملیات اجرایی پل غیرهمسطح شهید سردار همدانی، در همدان خبر داد.

به گزارش فارس،مهرداد خورشیدوند از جانمایی ایستگاه‎های جدید تاکسیرانی در همدان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با عملیات اجرایی پل غیرهمسطح شهید سردار همدانی، ایستگاه‌های جدید تاکسی در همدان جانمایی شد.

وی تصریح کرد: ایستگاه تاکسی‎های مسیر میدان سپاه به شهرک مدنی (دانشگاه آزاد) با 66 دستگاه و تاکسی‎های ویژه میدان سپاه به شهرک فرهنگیان با 27 دستگاه و تاکسی‎های میدان سپاه به شهرک صنعتی بوعلی با 10 دستگاه جانمایی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان افزود: با پیگیری سازمان تاکسیرانی، همکاری مناسب شهرداری منطقه 3، پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان و سرپرست پروژه تعداد 103 دستگاه خودرو از این مسیرها در محل مناسبی در ابتدای بلوار حاج حسین همدانی در پارک سوار مناسبی استقرار یافت.

وی خاطرنشان کرد:با پیگیری‌های بسیار مناسب سازمان‌های مربوطه دو ایستگاه میدان سپاه به دانشگاه آزاد و میدان سپاه به شهرک فرهنگیان در ابتدای بلوار حاج حسین همدانی و تاکسی‎های میدان سپاه به شهرک صنعتی در ابتدای بلوار بدیع‎الزمان همدانی استقرار یافت.

خورشیدوند بیان کرد: با مدیریت صحیح و بهنگام و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در نحوه ارائه خدمات به شهروندان در سه مسیر مورد نظر خللی وارد نشد و ارائه سرویس همچنان به نحو مطلوب صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان سخنانش هدف از جانمایی این ایستگاه‎های جدید را ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و رفع مشکلات قبلی دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار