استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: دشمن با هجمه فرهنگی از طریق فناوری نوین و فضای مجازی تلاش دارد جوانان ایران را از دین و قرآن جدا کند.
کد خبر: ۱۷۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 27 January 2016
استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: دشمن با هجمه فرهنگی از طریق فناوری نوین و فضای مجازی تلاش دارد جوانان ایران را از دین و قرآن جدا کند.

به گزارش فارس، برنامه سبک زندگی برای بسیج فرهنگیان و محلات، خانواده‌های پرسنل ناجا، سرمربی حلقه‌های صالحین و جامعه زنان منتظر در حوزه علمیه کوثر تویسرکان با سخنرانی فاطمه سادات دریاباری، استاد حوزه و دانشگاه قم مختص بانوان برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه قم در این برنامه با اشاره به اینکه شناخت انسان از خود و جایگاهش، برای رسیدن به آرامش بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: اولویت قرار دادن جلب رضای خداوند در امور زندگی منجر به حصول آرامش و موفقیت می‌شود.

دریاباری با بیان اینکه قرآن کریم هر آنچه برای بندگی لازم است را آورده است، افزود: قرآن کریم تنها برای خواندن نیست؛ بلکه برای عمل‌ کردن است، ما باید زندگی خود را بر اساس قرآن برنامه‌ریزی و اداره کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن گرفتن آرامش از خانواده‌های ما است، ادامه داد: دشمن با هجمه فرهنگی از طریق فناوری نوین و فضای مجازی تلاش دارد جوانان ایران را از بندگی خداوند، دین و قرآن جدا کند.

استاد حوزه و دانشگاه قم تصریح کرد: مشاوره مشاوران غربی و اروپایی را رها کنیم، چراکه بهترین دستورات و الگوهای زندگی را ما شیعیان داریم.

وی با بیان اینکه زنان شیعه مفتخر به داشتن الگوی ارزشی و الهی چون حضرت زهرا (س) هستند، گفت: با پیروی از حضرت زهرا (س) گره‌ در زندگی ما نمی‌افتد و ما به آرامش و سکینه می‌رسیم.

دریاباری با بیان اینکه متأسفانه ما آرامش را در داشتن تجملات بیشتر جست‌وجو می‌کنیم، تاکید کرد: هر چه تجملات و تشریفات غربی زندگی بیشتر شود، ما از آرامش دورتر می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه بندگی‌ کردن را با ورود تشریفات و تجملات به زندگی فراموش کردیم، افزود: با عدم شکرگزاری نعمات خداوند آرامش را از دست می‌دهیم.

استاد حوزه و دانشگاه قم بار دیگر زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را نمونه الگوی کامل برای انسان دانست و تاکید کرد: مراد از ازدواج، رسیدن به آرامش در کنار یکدیگر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار