معاون فرماندار رامسر
معاون فرماندار رامسر گفت: دستاوردهای انقلاب با برنامه‌ریزی مطلوب، مدون و به‌صورت کیفی به نسل جوان و جدید منتقل شود.
کد خبر: ۱۷۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 27 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد آزاد در ستاد دهه فجر شهرستان گرامیداشت فجر انقلاب بیان داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و شهادت‌های ملت بزرگ ایران علیه رژیم پهلوی به رهبری آن پیر سفرکرده بوده است.

وی گفت: علیرغم همه مشکلات و چالش‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ایجاد کردند، در طول سال‌هایی گذشته تا به امروز که نقطه اوج آن در دوران مقدس بوده است، دیدیم ک چگونه بارهبری بنیانگذارجمهوری اسلامی در آن دوران و پس‌ازآن با رهبری مقام معظم رهبری توانستیم همه این مشکلات را پشت سربگذاریم وامروزه ببینیم که ایران اسلامی به‌عنوان ام القرای جهان اسلام در عرصه‌های مختلف می‌درخشد.

آزاد با اشاره به اینکه ایران به‌عنوان یک بازیگر اصلی هم درسطح منطقه خاورمیانه، آسیا و در نظام بین‌الملل است گفت: این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد مگر با فداکاری، رشادت و شهادت همه مردم ایران.

وی بیان داشت: افتخار می‌کنیم که امروزسرایران درجهان بالاست و نشان دادیم که خواهیم توانست در کنار وحدت و با یکدیگر بودن دولت و ملت، گفتمان نویی رادرجهان ایجاد کنیم.

معاون فرماندار رامسر ادامه داد: آنچه امروز می‌تواند الگو قرارگیرد، به فرجام رسیدن برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام است که با مقاومت و تقدیم شهدای هسته‌ای توانستیم این حق را ثابت کنیم که انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ماست.

آزاد گفت: ایران در بحث برجام هم در بعد حقوقی هم اقتصادی وهم فنی به پیروزی رسیده که مهم‌ترین آن بعد فنی است و اینکه دشمنان، ایران هسته‌ای را پذیرفتند.

معاون فرماندار رامسر بابیان اینکه دهه فجر سال ۹۴ را در پیش داریم تأکید کرد: برنامه‌های دهه فجر هرسال باید هم ازنظر کیفی وهم ازنظر فنی بهتر باشد چراکه وظیفه ماست تا با برنامه‌ریزی خوب و مدون دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید برسانیم تا انشالله بتوانیم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی‌عصر (عج) برسانیم.

آزاد در پایان سخنان خود به فضاسازی شهرستان، ادارات، روستاها و همچنین حضور مسئولان در مراسم‌ها تأکید کرد.

محسن محمد نیا رئیس شورای تبلیغات اسلامی رامسر نیز گفت: باید کاری کنیم که برنامه‌های دهه فجربه دست مردم انجام شود وما وظیفه راهنمایی و راه‌اندازی را انجام دهیم.Facebook

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار