فرمانده سپاه انصار‌ الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فتنه "نفوذ" در دستورکار دشمنان است، گفت: سپاه و بسیج به کسی اجازه عبور از خط قرمزهای نظام را نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۷۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 28 January 2016

فرمانده سپاه انصار‌ الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فتنه "نفوذ" در دستورکار دشمنان است، گفت: سپاه و بسیج به کسی اجازه عبور از خط قرمزهای نظام را نمی‌دهند.

به گزارش تسنیم ، سردار غلامعلی ابوحمزه در مجمع استانی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) با بیان اینکه جریان‌های کنونی در جامعه به دو جریان انقلابی و سلطه‌پذیر تقسیم می‌شوند اظهار داشت: جریان فتنه و جریان غرب‌گرا از شاخه‌های جریان سلطه‌پذیر است.

وی با ابراز اینکه استکبار در سال‌های 78 و 88 فتنه را طراحی کرد و کلید زد، افزود: دشمنان در فتنه سال 78 بستر دانشگاه و در سال 88 بستر خواص بی‌بصیرت را محمل فتنه قرار دادند که با بیانات و روشنگری‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه این فتنه‌ها شکست خورد.

ابوحمزه با اعلام اینکه در فتنه 88 بحث تقلب، اختلاف نظر و آراء در میان نبود و دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌دنبال تغییر در ساختار نظام بودند، گفت: دشمنان در سال 88 با ایجاد شبهه و تردید در افکار و اذهان، زمینه و بستر فتنه را فراهم کردند که طی هشت ماه با روشنگری مقام معظم رهبری و حضور ده‌ها میلیونی مردم در 9 دی این توطئه شکست خورد.

وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در سال 88 به در پیش بودن فتنه بزرگ دیگر اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از فتنه در پیش به «فتنه اکبر» تعبیر کردند و آن را آتش زیر خاکستر دانستند.

فرمانده سپاه استان همدان تصریح کرد: از مرداد ماه سال جاری رهبر معظم انقلاب بیش از 70 مورد در بیاناتشان بحث نفوذ را مطرح کردند و بر همگان مسجل شد که فتنه‌ای که سال 88 رهبری به آن اشاره کردند، فتنه نفوذ است و در دستور کار دشمنان داخل و خارج قرار دارد.

ابوحمزه گفت: دشمنان به‌دنبال وارد کردن ارکان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستند تا از طریق ارکان نظام اسلامی علیه نظام اقدام کنند.

فرمانده سپاه استان همدان با تأکید بر اینکه باید سخنان مقام معظم رهبری برای اقشار مختلف تبیین شود، گفت: در 3 سخنرانی مقام معظم رهبری در 14 دی ماه در جمع ائمه جمعه، 19 دی ماه در جمع مردم قم و 30 دی ماه در جمع برگزار‌کنندگان انتخابات 94 به بحث نفوذ و راهکار‌های مقابله با آن به‌شکل شفاف اشاره شده و به همین دلیل این سخنرانی‌ها باید تبیین شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در عید فطر امسال فرمودند که هیچ تغییری در مواضع جمهوری اسلامی در قبال آمریکا و استکبار ایجاد نشده است.

ابوحمزه با تأکید بر اینکه مردم باید مراقب باشند چرا که بحث نفوذ پیچیده است، تصریح کرد: تا زمانی که فتنه تبیین و کالبدشکافی نشود اثر دارد و می‌دانیم که از بدو انقلاب تاکنون همواره بحث نفوذ مطرح بوده اما جزء اولویت‌ها نبوده و امروز از اولویت دشمنان است.

وی جریان انقلابی را شامل جریان اقتصادی، علمی و روحیه انقلابی دانست و اظهار کرد: در بحث اقتصادی جریان انقلابی، اقتصاد مقاومتی مطرح است و با توجه به سیاست‌های 24گانه کلان ابلاغ شده مقام معظم رهبری در این خصوص نباید چشم به دست دشمنان داشته باشیم.

ابوحمزه افزود: برنامه‌ریزی و مدیریت و تحقق اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات مردم است و آنچه مشکلات کشور را حل می‌کند استحکام درونی نظام و محور آن با اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) یادآور شد: روحیه انقلابی مدیریت جهادی است و از تک تک افراد انتظار می‌رود در جای جای استان روحیه انقلابی را با مدیریت جهادی ایجاد کنند.

وی پنج وظیفه در بحث نفوذ را مطرح کرد و گفت: با روشنگری و تبیین بیانات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری در انتخابات، بیان معیار‌ها و ملاک‌های اصلح، درک نقش سپاه و بسیج و دعا برای ایستادگی در مقابل دشمنان و برگزاری انتخابات پویا و فعال، دشمن در طرح نفوذ موفق نخواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تأکید بر اینکه به‌فرموده رهبر معظم انقلاب فتنه 88 نکته مهم و اساسی و خط قرمز نظام است، متذکر شد: همه باید موضع خود را نسبت به فتنه 88 و فتنه‌گران به‌طور شفاف بیان کنند.

ابوحمزه اعلام کرد: سپاه و بسیج همواره همه دولت‌ها را در زمینه‌های مختلف یاری کرده‌اند و تا زمانی که یک دولت گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد آن دولت را یاری می‌کنیم.

وی با اشاره به رویه سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری، نقد منصفانه، مطالبه‌گری و مراقبت از خطوط قرمز رویه ماست که این را بار‌ها به مسئولان استان گوشزد کرده‌ایم و فصل‌الخطاب نظام اسلامی را ولایت مطلقه فقیه می‌دانیم.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) همدان با ابراز "همه چیز را از انقلاب و نظام داریم" ادامه داد: سپاه و بسیج به هیچ‌کس اجازه عبور از خطوط قرمز را نمی‌دهند و با کسی در این خصوص تعارف نداریم و نقد منصفانه نیز می‌کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار