جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: حفظ و تقویت نشاط در جامعه یکی از اولویت محوری برنامه های دهه فجر امسال است.
کد خبر: ۱۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 31 January 2016

 جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: حفظ و تقویت نشاط در جامعه یکی از اولویت محوری برنامه های دهه فجر امسال است.

به گزارش ایرنا،سردار مظاهر مجیدی  درجمع خبرنگاران افزود: برنامه های دهه فجر امسال با شعار تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایتمداری ، همدلی و همزبانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: محورهای گفتمان سازی و تبلیغی برنامه های این دهه با سه رویکرد بازخوانی اصول امام خمینی (ره) و تحریف ایشان، تبیین استکبار ستیزی تبیین نقش آمریکا در جنایات رژیم طاغوت، تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات با حضور حداکثری در انتخاب اصلح تدوین شده است.

بیان کرد: دیدگاه های امام راحل و مقام معظم رهبری در حوزه انقلاب اسلامی مبنا و محور برنامه های تبلیغی، روشنگری و تولیدات سمعی و بصری است.

جاشسن سپاه استان همدان گفت: در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی سعی شده ضمن رعایت اصل وحدت 'همدلی و همزبانی' امید به آینده و شاط جامعه حفظ و تقویت شود.

سردار مجیدی افزود: با بهره گیری از فعالان فرهنگی، نهادهای مردمی و پایگاه های مقائومت بسیج جشن های انقلاب اسلامی در مساجد ، مدارس، دانشگاه ها و اماکن عمومی به صورت مردمی و به مانند جشنهای نیمه شعبان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری نشستهای تبلیغی و روشنگری با بهره گیری از ظرفیت مربیان حلقه های صالحین، هادیان سیاسی و شبکه های روشنگران فرهنگی به منظور تبیین گفتمان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و پاسخ گویی به شبهات از برنامه دهه فجر است.

وی از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مراکز حوزوی و دانشگاهی با بهره گیری از نخبگان علمی و فرهنگی ارزشی خبر داد.

وی گفت: زمینه سازی برای حضور گسترده، مبتکرانه و با نشاط مردم در راهپیمایی یوم الله22 بهمن و اجرای برنامه هنری و نمایشگاهی و برگزاری مسابقات کتابخوانی و وبلاگ نویسی در دستور کار است.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ای برای شکستن ابرقدرتها و عصر احیای خودباوری ملت ایران بود.

سردار مجیدی اضافه کرد: با وجود تحریم های ظالمانه غرب در 37 سال گذشته ولی ایران اسلامی به عنوان الگویی در منطقه و جهان مطرح است.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی زمانی که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود در عین ناباوری کشورهای سلطه گر پیروز شد بنابراین دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدا تاکتیک خود را بر مبنای محو کردن اسلام بنا نهادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار