روابط عمومی استانداری ایلام برنامه سفر مسئولان ارشد استان ایلام به شهرستان های تابعه در دهه مبارک فجر را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۷۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 31 January 2016

روابط عمومی استانداری ایلام برنامه سفر مسئولان ارشد استان ایلام به شهرستان های تابعه در دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: به مناسبت آغاز جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل اجرایی استان ایلام برای افتتاح و یا کلنگ زنی طرح های عمرانی و خدماتی به شهرستان های مختلف سفر می کنند.
بهمن جلیلیان اظهار کرد: در روز 12 بهمن، استاندار ایلام، معاونان استاندار و مسئولان اجرایی این استان پس از شرکت در مراسم ویژه سالروز ورود بنیانگزار انقلاب اسلامی به میهن و نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه ایی در مرکز استان، به شهرستان مهران سفر می کنند.
وی افزود: همزمان با سفر محمدرضا مروارید استاندار ایلام به مهران، طرح ها و پروژه های عمرانی این شهرستان با حضور ایشان افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.
جلیلیان تاکید کرد: اهالی رسانه برای اطلاع از برنامه زمان بندی سفر مسئولان این استان به شهرستان ها در ایام دهه مبارک فجر به سایت روابط عمومی استانداری http://site.portal-il.ir مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه در سفرهای استانی استاندار و دیگر مسئولان به شهرستان ها گروه های خبری متشکل از همه رسانه ها نیز حضور دارند، گفت: حضور همه خبرنگاران از هر طیف و جناحی در این سفرها با هدف انعکاس شفاف و سریع فعالیت ها و خدمات دولت است که نقش موثری در تنویر افکار عمومی دارد.
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام یادآور شد: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی می توانند استان ایلام با انعکاس خدمات دولت، امید را در دل مردم ایجاد کنند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار