نماینده مردم پلدختر
نماینده مردم پلدختر انتخابات را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست و گفت: حضور در این عرصه یک وظیفه و تکلیف برای تعیین سرنوشت و اداره غیرمستقیم کشورمان توسط مردم عزیز است.
کد خبر: ۱۷۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱ 01 February 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ازلرستان ، علی کائیدی در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز ایام الله دهه فجر با اشاره به موضوع نفوذ دشمن گفت: نفوذ آفت بزرگی است و هدف اصلی دشمن از نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری مقابله با روح انقلابی‌گری اسلامی است که ملت پیروز اسلام هرگز فرصتی را برای تهدید و توطئه های دشمنان نخواهند داد.


وی ضمن تقدیر از قدرت رزمندگان و دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری تفنگداران آمریکایی در تجاوز به مرزهای آبی کشورمان که موجب افتخار ملت ایران در جهان شده است در عین حال گفت:اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رای به نامزدهای اصلح موضوع قابل اهمیت در ماندگاری انقلاب است.

نماینده مردم پلدختر با اشاره به مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه‌اش، گفت: از وزیر نیرو می خواهم به مطالبه به حق مردم پل دختر با توجه به محرومیت و گرمسیری منطقه و گرانی هزینه برق نسبت به تعدیل برق شهرستان اقدام کنند. هم چنین نسبت به هزینه سرسام‌آور آب های کشاورزی و آب شرب در منطقه پلدختر و لرستان تجدیدنظر کنند.

کائیدی در ادامه با درخواست از وزیر مسکن نسبت به تعیین تکلیف محرومیت حاشیه نشینان پل دختر، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی با توجه به محرومیت استان لرستان می خواهم تسهیلات ارزان قیمت لازم جهت استفاده از صندوق توسعه ملی برای مقتضیان واحدهای دام و طیور را فراهم کنند زیرا درآمد بیشتر مردم استان پل دختر و لرستان از طریق دام و طیور است.

نماینده مردم پل‌دختر تصریح کرد: با توجه به ذخایر معادن حوزه‌ام از مدیر عامل بانک ملی و استاندار لرستان درخواست دارم نسبت به صنایع پایین دستی پتروشیمی و تولید لوله های بدون درز در اسرع وقت اقدام کنند تا موجب اشتغال جوانان شود. همچنین از دولت می خواهم نسبت به وضعیت حقوقی و معیشتی بازنشستگان اقدام کند.

وی افزود: بیکاری و شرایط سخت رکود و تورم و گرانی و مشکلات معیشتی را برای مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام ایجاد کرده که باید به آن توجه شود. دولت نمی‌تواند مساله بیکاری و اشتغال جوانان در دوران زودگذر جوانی را حل کند ولی می تواند برای گذران این قشر پر انرژی فکری نو کند.

کائیدی ادامه داد: از وزیر نیرو و استاندار می خواهم نسبت به تکمیل پروژه آب رسانی کشاورزی بعد از 13 سال که موجب وهن نظام شده جهت اشتغال و توسعه کشاورزی منطقه اقدام کند. همچنین از وزیر ورزش می خواهم نسبت به تکمیل پروژه ناتمام استخر پل دختر اقدام کند و نسبت به راه اندازی مکان های ورزشی نیز اقدامات لازم را بیاندیشد.

وی در پایان با درخواست از وزیر بهداشت نسبت به اختصاص تجهیزات پزشکی گفت: از وزیر مسکن، شهرسازی و معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت می خواهم با توجه به اینکه جاده تنگه فنی به طرف اندیمشک هر روز با ترافیک بالا و ماشین های نفت کش عراقی روبروست و هر روز تصادف و فوتی در این منطقه داریم ، آن را در لایحه بودجه 95 درج کنند.

خبرنگار رضا جودکی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار