مسئول كميته دانشجویی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان از برگزاری بیش از 250 عنوان طرح و 370 برنامه شاخص توسط این کمیته خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 01 February 2016

مسئول كميته دانشجویی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان از برگزاری بیش از 250 عنوان طرح و 370 برنامه شاخص توسط این کمیته خبر داد.

به گزارش ایسنا،"اکبر اسدی" با اعلام این خبر اظها رکرد: کمیته دانشجویی گرامیداشت دهه فجر با مسئولیت جهاددانشگاهی همدان در سطح استان تشکیل شد که اعضای آن طبق سنوات گذشته، معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، بسیج دانشجویی و نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هستند.

وی با اشاره به برگزاری سه جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی در این کمیته افزود: این جلسات به منظور هماهنگي و تبادل اطلاعات برای برگزاري هرچه باشكوه‌تر برنامه‌های دهه مبارك فجر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و همچنین اجراي برنامه‌های شاخص دانشگاه‌ها برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان در ادامه با اشاره به اهداف مهم برنامه‌ریزی شده و تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی شاخص خاطرنشان کرد: مهمترین هدف در اجراي برنامه‌هاي گرامیداشت دهه فجر، تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی براي دانشجويان است.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با ايجاد انقلابی نوپا و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها مکتب الهی را به جهانیان ارائه کرد و امروز تبیین اندیشه‌های والای امام راحل(ره) يك وظیفه مهم براي همه دستاندركاران است.

اسدی ادامه داد: تبیین جایگاه ولایت به عنوان عامل وحدت، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد بصیرت‌افزایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ارائه تصویری روشن از انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهاي برزگ انقلاب اسلامی از جمله اهداف مهم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مسئول کمیته دانشجویی دهه فجر در ادامه با اشاره به دیدار دانشجویان و دانشگاهیان استان همدان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان در ایام ا... دهه فجر افزود: هدف از این دیدار صمیمانه، تجدید میثاق با آرمان‌های والای نظام، امام راحل و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت است و به دنبال بیان نقش دانشجویان و دانشگاهیان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب هستیم.

وی با تاکید بر نقش ولایت در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بدون تردید ايمان و اعتقاد مردم، رهبری حضرت امام(ره) و وحدت و يكپارچگي مردم نقشی غیرقابل‌انکار در پیروزی انقلاب داشتند.

اسدی در پایان ضمن تاکید بر برگزاری بیش از 250 عنوان طرح و 370 برنامه شاخص توسط کمیته دانشجویی بزرگداشت دهه فجر در استان گفت: نشست‌های تخصصی هم‌اندیشی اساتید پیرامون انقلاب اسلامی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مناظره‌های دانشجویی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و اردوهای فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی انقلاب و همچنین برگزاری همایش دانشگاهیان و تقدیر از دانشجویان فعال فرهنگی از مهمترین برنامه‌های موردنظر و مشخص شده در این کمیته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار