آیت الله محسن مجتهد شبستری :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مسئولان باید از آثار منفی تکنولوژی‌های جدید جلوگیری کنند.
کد خبر: ۱۷۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 03 February 2016
به گزارش  تابناک تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در آیین افتتاح 444 پروژه مخابراتی استان و دو پروژه مخابراتی کشوری، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور و فراهم شدن رفاه و آسایش مردم شده است و اینکه عده‌ای نمک نشناس می‌گویند تغییری در کشور رخ نداده است، بی انصافی و ادعای نادرست است، توسعه امروزی کشور به برکت انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی استقلال را بزرگترین موهبت انقلاب دانست و گفت: در کنار ارزش های اسلامی حاکم شده در جامعه، نباید نقش استقلال کشور را در پیشرفت های علمی و عمرانی کشور نادیده گرفت.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: در زمان رژیم گذشته همواره از پیشرفت‌های علمی دنیا عقب بودیم؛ بطوری که در آن زمان در سراسر دنیا تلفن وجود داشت ولی در ایران تنها تعداد محدودی تلفن داشتند و ارتباطات از طریق پست و تلگراف برقرار می‌شد، اما امروزه همزمان با دنیا، در عرصه تکنولوژی و فناوری گام بر می‌داریم.

وی وجود شبکه ابری ویدئو کنفرانس را مزیت مهمی برای کشور دانست و گفت: پیش از این مجبور بودیم برای برقراری ارتباط بصورت ویدئو کنفرانس در محل مخابرات حضور یابیم که خوشبختانه با افتتاح این پروژه، بصورت گسترده و هرکس از محل فعالیت خود می‌تواند به صورت ویدئو کنفرانس با محل مورد نظر خود ارتباط برقرار کند.

آیت الله مجتهد شبستری صرفه جویی در وقت را یکی از مهمترین آثار مثبت پیشرفت‌های مخابراتی دانست و ادامه داد: تکنولوژی‌های جدید ارتباطی می‌تواند آثار منفی همچون ترویج مطالب مبتذل در جامعه، منحرف کردن دین اسلام از طریق تبلیغ اسلام‌های دروغین و افت تحصیلی دانش آموزان و به بیراهه کشاندن آنان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد ضربه زدن به دین اسلام هستند، گفت: داعش و دیگر گروه‌های تکفیری که بویی از اسلام نبرده‌اند با تبلیغ اسلام دروغین به اسلام ضربه می‌زنند، همچنین 16 شبکه ماهواره‌ای درصدد تبلیغ تشیع لندنی هست.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تکنولوژی‌های جدید باید ترویج دهنده فضایل اخلاقی باشند، اظهار کرد: متاسفانه در آستانه انتخابات بازار شایعه پراکنی‌ها از طریق فضای مجازی گرم شده است که باید مردم خودشان آگاه باشند. /ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار