فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر اینکه گناه سران فتنه نابخشودنی‌است، گفت: در کشور برخی دنبال تطهیر چهره سران فتنه هستند و این افراد باید بدانند که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و خیانت می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 04 February 2016

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر اینکه گناه سران فتنه نابخشودنی‌است، گفت: در کشور برخی دنبال تطهیر چهره سران فتنه هستند و این افراد باید بدانند که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و خیانت می‌کنند.

به گزارش تسنیم ، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش سالانه مربیان و سرگروهان شجره طیبه صالحین بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در سه سخنرانی اخیر در 14 دی و در بین ائمه جماعات کشور، 19دی و 30دی در بین مسئولان برگزارکننده انتخابات اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به مطالب مهمی در خصوص حفظ انقلاب در برابر جبهه وسیع دشمن در مقطع حساس کنونی بیان داشته‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) افزود: دشمنان ایران تنها معاندان خارجی نیستند بلکه کسانی که در داخل کشور از دشمنان حمایت می‌کنند، نیز معاند هستند.

وی داشتن صداقت را نخستین و مهمترین ویژگی بسیجیان در حال حاضر عنوان و بیان کرد: همواره صدق در گفتار، نیات و بیان داشته باشید و با بصیرت و به‌موقع اقدام کنیدو پیرو فرمایشات رهبری باشید.

ابوحمزه تاکید کرد: اگر قبل از انتخابات بتوانید روشنگری به‌موقع انجام دهید فعالیت شما مثمرثمر است ودر بعد از انتخابات تلاش برای روشنگری فایده‌ای ندارد.

وی خطاب به فرهنگیان در همایش گفت: 30هزار نفر فرهنگی در استان همدان مشغول به کار هستند که هرکدام از شما می‌توانید نسبت به بصیرت‌افزایی همکاران خود اقدام کنید‌.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) تاکید کرد: درست‌ عمل کردن در کنار بصیرت و به‌موقع انجام دادن نتیجه مثبت را برای افراد در پی دارد.

وی عنوان کرد: رمز و راز ماندگاری انقلاب حرکت با تمام توان و مستمر بوده واینکه ماندگاری خود را در هیچ برهه‌ای از تاریخ رها نکرده است.

ابوحمزه تصریح کرد: هدف دشمنان از بین بردن ماندگاری جمهوری اسلامی است که باید برای مبارزه با این هدف دشمن با اصول و مبانی اسلامی جلوی این هجمه دشمنان را گرفت.

وی افزود: دشمن پس از انقلاب با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، جنگ‌های قومیتی، محاصره اقتصادی، تشکیل گروه‌های تکفیری در شرق و غرب کشور، در پی از بین بردن ماندگاری کشور بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) تاکید کرد: برخی از افراد گمان می‌کنند با پایان مذاکرات شعار مرگ بر آمریکا از کشور ما جمع می‌شود که در پاسخ این افراد باید گفت این شعار هرگز در بین مردم کشور ما پاک نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امریکا ازاینکه حمایت بیشتری را از فتنه‌گران 88انجام نداده پشیمان است، تصریح کرد: برخی از افراد در کشور به دنبال حمایت و روی‌کار اوردن سران فتنه هستند درحالی که آنها گناهی نابخشودنی انجام داده‌اند.

ابوحمزه با بیان اینکه دشمنان ما به‌هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، تاکید کرد: مردم ما باید آگاهانه، هوشیارانه و باتوکل برخدا و تکیه بر نقاط قدرت خود در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه انتخابات نفس تازه‌ دادن به ملت ایران است، عنوان کرد: شرکت همه افراد در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو امر ‌واجب و ضروری در موضوع انتخابات است.

وی شجاعت و قاطعیت شهید مدرس را الگویی بی‌نظیر برای نمایندگان مجلس معرفی و تاکید کرد: نمایندگان باید با قاطعیت و شجاعت مجلسی هم‌طراز با مجلس مورد نظر مقام معظم رهبری و انقلاب ایجاد کنند.

ابوحمزه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها از واژه نفوذ استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: نفوذ در همه بخش‌های کشور وجود دارد که باید از نفوذ دشمن در مجلس جلوگیری کرد تا خاطرات مجلس ششم دوباره زنده نشود.

وی با بیان اینکه کارشما بسیجیان در حال حاضر بسیار واجب و ضروری است، بیان کرد: باید بسیار مراقب بود زیرا یک نفر یا یک گروه به فکر ضربه زدن به کشور نیستند بلکه با یک مجموعه سروکار داریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار