جشنواره مد و لباس با محوریت پوشش ایرانی اسلامی از امروز در شهر کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۷۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 06 February 2016
جشنواره مد و لباس با محوریت پوشش ایرانی اسلامی از امروز در شهر کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین نمایشگاه استانی مد و لباس پیش از ظهر امروز در نگارخانه کلهر واقع در مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی شهر کرمانشاه با محوریت سبک پوشش ایرانی اسلامی افتتاح شد و تا 23 بهمن ماه جاری دایر است.

مشاور هنری نخستین جشنواره استانی مد و لباس استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: از دو ماه گذشته پوستر و فراخوان برگزاری این نمایشگاه ارسال شده است.

آریایی از تحویل بیش از 120 اثر هنری در زمینه مد و لباس به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و بیان داشت: در پایان 100 اثر در معرض بازدید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه 30 مقاله نیز به دبیرخانه نمایشگاه مذکور واصل ارسال شده بود، افزود:در نهایت و پس از بررسی آثار ارائه شده پنج اثر برتر در برنامه اختتامیه نمایشگاه معرفی می‌شود.

مشاور هنری نخستین جشنواره استانی مد و لباس استان کرمانشاه برگزاری پنج ورک شاپ مد و لباس را از برنامه‌های حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: طرح‌های ارائه شده در قالب آثار هنری است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

آریایی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی از دیرباز پوشش یک حجاب کامل بوده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده است که پوشاک بومی هم محور اصلی باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار