رئیس تبلیغات اسلامی سوادکوه
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و قطع مداخله بیگانگان و دشمنان اسلام بر کشور اشاره کرد و گفت: ساده‌زیستی شخص مقام معظم رهبری و صداقت ایشان از رموز قدرت کشورمان است.
کد خبر: ۱۷۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 06 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر در جمع فعالان قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به ریشه‌های وقوع انقلاب اسلامی در ایران گفت: فساد اخلاقی و مالی دربار و شخص شاه و خانواده پهلوی، ظلم و استبداد رژیم پهلوی علیه ملت، حاکمیت مستشاران خارجی، وابستگی کشور به بیگانگان و مصرفی بودن آن، حاکمیت بهاییت در ارکان کشور، شکنجه مردم توسط ساواک، اسلام‌ستیزی و مبارزه با علمای دین بخشی از ریشه‌های وقوع انقلاب اسلامی در ایران بود.

وی با بیان اینکه در رژیم پهلوی حدود 300 هزار مستشار خارجی در کشور تسلط داشتند، افزود: مصرفی کردن کشور و وابستگی آن به تولید خارجی و ضعف در صنعت، خدمات‌رسانی، کشاورزی بخش دیگری از ضعف حکومت پهلوی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: اصل قرار دادن اسلام در خیزش ملت ایران به رهبری حکیمانه و با صلابت امام راحل باعث شد تا انقلاب ملت ایران با نصرت الهی به پیروزی برسد.

ذاکری بر نقش مراجع و علمای دین در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان اینکه بهره‌گیری از ماه مبارک رمضان و عاشورا هم در بسیج ملت ایران تأثیر عمیق داشت، خاطر‌نشان کرد: آموزه‌های دینی و قدرت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و مقاومت ملت به عنوان راز ماندگاری نهضت اسلامی ایران بود.

وی به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و قطع مداخله بیگانگان و دشمنان اسلام بر کشور اشاره کرد و افزود: ساده‌زیستی شخص مقام معظم رهبری و صداقت ایشان از رموز قدرت کشورمان است

ذاکری‌خطیر، استکبارستیزی، عدم تکیه به بیگانگان، وحدت کلمه براساس آموزه‌های مکتب اسلام و امام راحل و مقام معظم رهبری و همیشه در صحنه بودن ملت ما را از عوامل تقویت قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی دانس و اظهار کرد: برگزاری انتخابات در کشور از مصادیق حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است و انتخابات هفت اسفند 94 و تعیین خبرگان رهبری که سرنوشت اصلی کشور با تأیید و حمایت رهبری انجام می‌دهند و مجلس شورای اسلامی که قوانین کشور به دست آنان تعیین می‌شود، برای کشور حیاتی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از شرکت مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود در آن به عنوان نماد دموکراسی و از برکات انقلاب اسلامی نام برد و گفت: انتخابات حیات و بقای نظام ما به دست مردم را نشان می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار