فرماندار شهرستان لنگرود در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک: باز دشواری حیات برفی به شهر محدود نمی ماند و همه دست ها به کار می افتد تا مبادا جاده ای در جایی در آستانه بسته شود و یا در برف مانده ای نیاز به کمک اضطراری داشته باشد تا جانش را از خطر برهاند.
کد خبر: ۱۷۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 07 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


تابناک:
باز دشواری حیات برفی به شهر محدود نمی ماند و همه دست ها به کار می افتد تا مبادا جاده ای در جایی در آستانه بسته شود و یا در برف مانده ای نیاز به کمک اضطراری داشته باشد تا جانش را از خطر برهاند.


به گزارش تابناک گیلان، اینجاست که نفس ها یکی می شود و همه یک دل و یک صدا می شوند تا به شکرانه بارش برف و سپیدی طبیعت، 'دست در دست هم دهند به مهر' و مشکلات برف، کولاک و بوران را برطرف کنند و چه زیباست تلاش شبانه روزی و بی چشمداشت راهداران، پلیس راه و تیم مدیریت شهری شهرداری آستانه در دل شب و زوزه بوران برای گرفتن دست در راه مانده ای، زن بارداری و ...


یکی از مناطقی که هفته گذشته شاهد بیشترین مقدار بارش ها بودیم ، چاف و چمخاله لنگرود بود.

رضا جوادپور ، فرماندار شهرستان لنگرود در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: مقدار بارش برف در این منطقه طی 10 سال و 15 سال اخیر کم سابقه بوده است.

جوادپور تصریح کرد: مردم منطقه چاف و چمخاله از میزان و شدت بارش برف به شدت متعجب بودند چراکه این حجم از بارش را به ندرت تجربه کرده بودند.

فرماندار شهرستان لنگرود زیرساخت های برق چاف و چمخاله را ضعیف ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه،  باتوجه به اینکه از سابقه تاسیس آن 5 سال بیشتر نمی گذرد ؛ اما در مدیریت بحران اخیر با یک همدلی و همراهی مردم ،عملکرد قابل قبولی داشت و از شهردار رضایت کامل داریم.

مسئول مدیریت بحران شهرستان اضافه کرد: امکانات و تجهیزات شهرداری چاف و چمخاله بسیار محدود است و اصلا نباید آن را با سایر شهرهایی همچون لاهیجان و لنگرود مقایسه کرد.

جوادپور در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری چاف و چمخاله توانست با همراهی مسئولان شهرستان و همدلی مردم منطقه ، این بحران را پشت سر بگذراند و سازماندهی شورای شهر و مجموعه تیم مدیریت شهری شهرداری چاف و چمخاله در مدیریت این بحران ، قابل قبول بود.








منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار