مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیک در تامین اجتماعی ایلام مورد استقبال کارفرمایان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 07 February 2016
مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیک در تامین اجتماعی ایلام مورد استقبال کارفرمایان قرار گرفت.

به گزارش تابناک ایلام؛"محسن محمودی" امروز اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر نزدیک به 60 درصد از کارفرمایان استان و بیمه شده‌ها از طریق سامانه الکترونیکی و غیر حضوری نسبت به پرداخت بیمه و لیست بیمه‌ای خود اقدام می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: اخیرا سامانه ابلاغ الکترونیکی در استان ایلام راه‌اندازی شده است که ابلاغ‌های تامین اجتماعی از طریق پیامک به ایمیل و جیمیل کارفرمایان استان ایلام ارسال می‌شود و کارفرمایان در جریان بدهی اجرایی و درآمدی خود نسبت به تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در سال 94 حدودا ماهانه 100 میلیارد ریال پرداختی به مستمریبگیران تامین اجتماعی صورت می‌گیرد که 95 میلیارد ریال آن مربوط به تعهدات بلند مدت و 5 میلیارد ریال نیز مربوط به تعهدات کوتاه مدت جامعه مخاطب سازمان تامین اجتماعی است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر حدود 3 هزار و 700 نفر در سال جاری بیمه شده اجباری به جمع بیمه شدگان افزوده شده است که می‌توان اعلام کرد این تعداد نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.

محمودی تصریح کرد: در حوزه بیمه بیکاری نیز خوشبختانه با تعامل خوبی که با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام داریم تا آنجایی که امکان‌پذیر بوده جامعه مخاطب و کارگری را مد نظر گرفته و سعی شده حقوق این افراد پایمال نشود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: در حال حاضر 57 نفر بیشتر از سال گذشته به افراد دریافت کننده مقرری بیکاری افزوده شده که رقم بسیار ناچیزی در مقایسه با افراد بیمه شده اجباری است.

وی ادامه داد: البته آمارهای تامین اجتماعی ماه به ماه در حال تغییر بوده و در واقع این سازمان پویا، ماهانه ریزش و رویش داشته و با شتاب مطلوبی در حرکت است./م


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار