جشن بزرگ انقلاب به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در روستای کریک برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 07 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جشن بزرگ انقلاب با حضور اهالی روستای کریک و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی روستاهای حاشیه این منطقه برگزار شد.

مجید عسکری در این جشن با تبریک دهه فجر انتقال پیام، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به نسل جدید به خصوص دانش‌آموزان را امری ضروری و مهم عنوان کرد.

وی حضور و نقش دانش‌آموزان در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب را برجسته دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز ادامه دهنده راه دانش‌آموزان دیروز هستند.

معاون فرهنگی کانون پرورشی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شبکه‌های مجازی و راه‌های نفوذ دشمن میان مردم به خصوص جوانان و نوجوانان گفت: فرزندان مناطق روستایی و عشایری همواره نماد غیرت، شجاعت، صبر و تلاش بوده و باید سعی شود این خصوصیات در آن‌ها ادامه داشته و دستخوش نقشه‌های دشمن نشود.

این مسئول ضمن تقدیر از حضور مردم روستای کریک در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری آن‌ها در راهپیمایی روز 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند تاکید کرد.

عسکری در ادامه از برگزاری ایستگاه نقاشی در روز 22 بهمن خبر داد و ضمن دعوت از دانش‌آموزان در این ایستگاه نقاشی یادآور شد: در مسیر راهپیمایی 22 بهمن‌ماه پنج ایستگاه نقاشی برپا می‌شود.

به گزارش فارس اجرای سرود، نمایش، موسیقی محلی، قصه‌گویی و مسابقه بخش‌های مختلف جشن بزرگ انقلاب در روستای توریستی کریک بود و بیش از 300 دانش‌آموز از مجتمع باقرالعلوم و مدارس شهید غریبی، شهید سجادی، شهید حسینی، علی‌آباد و تمامی اهالی روستای کریک در این جشن باشکوه حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار