معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مسئولان به هیچ وجه در انتخابات دخل و تصرف و اعمال نظر نمی کنند و تنها موظف هستند سلامت و امنیت انتخابات را تضمین کنند.
کد خبر: ۱۷۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 08 February 2016

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مسئولان به هیچ وجه در انتخابات دخل و تصرف و اعمال نظر نمی کنند و تنها موظف هستند سلامت و امنیت انتخابات را تضمین کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری روز دوشنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام افزود: مردم صاحب حق در انتخابات هستند و مطمئن باشند شرایط رقابتی و امکان حضور همه سلیقه ها در این رویداد بزرگ و سرنوشت ساز فراهم خواهد شد.
وی اظهار کرد: تمامی راهبردها و برنامه ریزی ها در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم است و هرچه حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد، نظام اسلامی مقتدرتر و با صلابت تر است.
وی بیان کرد: هم اکنون نقش جمهوری اسلامی در مسائل منطقه ای بسیار برجسته است و سفر 50 هیات عالیرتبه از قدرت های برتر جهانی به کشورمان و درخواست تعامل و ارتباط با ما نشان از جایگاه ممتاز ایران در معادلات جهانی دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دشمنان شرایط بسیار سختی را برای نظام اسلامی طراحی، برنامه ریزی و اجرا کردند بطوریکه درآمدهای نفتی ما از 120 میلیارد دلار به 25 میلیارد دلار در سال 93 کاهش یافت و قیمت نفت از 140 دلار به زیر 40 دلار رسید.
کلانتری افزود: دشمن تمام تصمیم های خود را گرفت و ظالمانه ترین تحریم ها را وضع کرد تا آخرین فشارها را بر ملت ایران وارد کند اما چند عامل از جمله اعتقاد و باورهای دینی مردم و رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری باعث شد ملت ایران و نظام اسلامی تسلیم نشود.
وی اظهار کرد: رییس جمهور توانمند، متعهد، انقلابی و مسلط به دانش روز کشورمان نیز تیم قدرتمندی از مسلط ترین و بهترین افراد مملکت در این عرصه را انتخاب کردند و این تیم توانست پنجه در پنجه قدرت های غربی درافکنده و آنها را شکست دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای با اقتدار و با حفظ خطوط قرمز مورد نظری مقام معظم رهبری، مذاکرات را به نتیجه رساندند.
کلانتری افزود: نظام ما هوشیار است و همواره اصول اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری را دنبال می کند و در شرایط جدید پس از رفع تحریم ها نیز مبنای تعاملات ما با کشورهای مختلف دنیا بر اساس همین اصول تنظیم خواهد شد.
هفت هزار دانشجو در هشت رشته دکترا، 30 رشته کارشناسی ارشد و 60 رشته کارشناسی و کاردانی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول به تحصیل هستند.
هفتم اسفندماه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری برگزار می شود.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار