کد خبر: ۱۷۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 08 February 2016

اصناف و بازاریان شهرستان 600 هزار نفری فردیس روز دوشنبه با برپایی جشن بزرگ فجر، خاطرات روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، در این آیین باشکوه گروه های هنری به میمنت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های شاد و متنوع اجرا کردند.

فرماندار فردیس در این مراسم که تالار گلریزان فردیس برگزار شد،گفت: اصناف و بازاریان پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی اسلامی هستند که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در تمام عرصه ها به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

علی قنبرزمانی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان اصناف و اتحادیه ها خواست تا ضمن تکریم ارباب و رجوع به شکایات مردم گوش داده و براساس قانون عمل کنند.

وی اظهار کرد: وظیفه همه مسئولان خدمت به مردم است و مردم همیشه در صحنه حاضر بوده و نشان داده اند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

وی گفت: اصناف و کسبه از معتمدین جامعه هستند و آنها به عنوان اجرا کنندگان فرهنگ و توسعه دهندگان اقتصاد و پیشرفت در جامعه می باشند.

قنبرزمانی افزود: در راهپیمایی 22بهمن و همچنین بعد از آن برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتظار می رود اصناف و بازاریان به خوبی نقش آفرینی کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس نیز گفت: تاثیر و نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست.

محمد مهرور افزود: اصناف در پشتیبانی از انقلاب اسلامی فداکاری های بسیاری کردند اصناف و بازاریان چه در قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در راستای سربلندی کشور و استان ما به خصوص از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم اصناف و بازاریان در دوران جنگ تحمیلی با کمک به ارتزاق عمومی و با حمایت و ارسال مایحتاج رزمندگان اسلام به خط مبارزه با جبهه استکبار در کمک به حفظ تمامیت ارضی کشور نقش خود را ایفا کردند.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار ، رییس صنعت ،معدن و تجارت ، رییس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های شهرستان فردیس به میزبانی اتحادیه پوشاک شهرستان فردیس برگزار شد.

همچنین در پایان این مراسم هیئتی متشکل از رییس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان فردیس ،فرمانده بسیج اصناف شهرستان،رییس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان فردیس به دیدار و سرکشی پنج تن از خانواده معظم شهداء این شهرستان رفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار