کد خبر: ۱۷۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 09 February 2016

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: رونق و توسعه صنعت گردشگری از مهمترین اولویت‌های استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالناصر میرچی ظهر امروز در نشست خدمات سفر استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج واظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری است که نیاز دارد زیرساخت‌های این مهم با تحول مواجه شود تا بتوانیم در حوزه گردشگری با تغییرات اساسی در البرز مواجه شویم.

وی ادامه داد: شهرستان‌های استان البرز دارای مراکز و مناطق گردشگری بسیاری است که متأسفانه به دلیل عدم معرفی درست از این مناطق گردشگران به خوبی از وجود چنین مناطقی بی‌اطلاع هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز خاطرنشان کرد: البته توجه به زیرساخت‌های گردشگری یکی از مهمترین مسائلی است که باید برای جذب گردشگر بیش از هر مسئله دیگری به آن توجه کرد.

میرچی رونق صنعت گردشگری دراین استان را یکی از نیازهای البرز دانست و گفت: گردشگران بسیاری برای سفر به این استان سفر می‌کنند که با تعامل و ارتقای زیرساخت‌های گردشگری می‌توانیم زمینه توسعه گردشگر را در این استان فراهم کنیم.

وی افزود: البته موانعی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این استان وجود دارد که لازم است با تعامل بخشی میان دستگاه‌ها این موانع نیز از بین برود.

این مسئول جذب سرمایه‌گذاران را نیز راهکار اساسی برای ارتقای خدمات گردشگری در البرز عنوان کرد و بیان داشت: باید تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ساخت هتل و مراکز خدماتی بیشتر کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های گردشگری این استان در مسیر توسعه اقتصادی بیشتر استفاده کرده و به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر البرز برویم.

میرچی در ادامه سخنان خود بر ضرورت هماهنگی در خدمات‌رسانی، یکپارچه سازی اطلاع‌رسانی و تبلیغات، نظارت و بازرسی گسترده به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان به ویژه گردشگران و مسافران تأکید کرد و بیان داشت: ایجاد بازارچه‌ها و استراحت‌گاه‌های بین راهی موقت و دائم، ایجاد پد هلی‌کوپتر، تجهیز مراکز امدادرسانی و اورژانس، معرفی اعضای کشیک و فعالیت 24 ساعته دستگاه‌های نظارتی و خدمات رسان از مهمترین مسائلی است که در خدمات سفر باید به آن توجه ویژه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار