مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: امسال ۱۳۳ روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۷۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 10 February 2016

فیروز خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: شرکت گاز استان اردبیل در طول سالجاری فعالیت‌های زیادی را در زمینه‌های گازرسانی به مناطق سردسیر و دورافتاده استان اردبیل انجام داده که تا به امروز بیش از 900 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گازطبیعی در سطح استان اردبیل اجرایی شده است.

وی گفت: امسال با اقدامات انجام شده 133 روستای استان اردبیل از نهمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند که پذیرش گاز طبیعی برای 9 هزار مشترک روستایی انجام شده و 14 هزار مشترک شهری نیز امسال انشعاب گاز طبیعی را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: بالغ بر 10 هزار عدد کنتور و رگولاتور گاز در سطح استان نصب شده و گازرسانی به بیش از 47 واحد صنایع عمده و جزئی انجام شده و نیز شرکت گاز استان اردبیل عملیات گاز رسانی به 63 جایگاه CNG را در سطح استان اردبیل انجام داده است.

خدایی تصریح کرد: به تبع گازرسانی مناسب در سراسر کشور، عملیات گازرسانی در استان اردبیل نیز با سرعت مناسب انجام شده و در حال حاضر تمامی شهرهای استان و 700 روستای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار هستند که 74 درصد خانوارهای روستایی استان را در برمی‌گیرد که آمار متوسط کشوری در حدود 65 درصد است.

وی بیان کرد: عملیات گازرسانی به 425 روستای استان اردبیل نیز در دست اقدام است که اگر این پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری برسد، در واقع بیش از 90 درصد خانوارهای روستایی استان اردبیل از گاز طبیعی برخوردار شده که این آمار در سطح کشور قابل قبول است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار