سردار سرلشکر رحیم‌ صفوی در مراسم بزرگداشت 22 بهمن در همدان
دستیار ومشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمنان به دنبال خسته کردن و نا امید کردن نیروهای انقلابی و ارزشی نظام هستند، گفت:اگر دستگاه های سیاسی و مدیریتی یک کشور تحت تاثیر دشمنان مستکبر قرار گیرد، همه تصمیم گیری ها در این کشور طبق خواست و میل و اراده مستکبرین انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 12 February 2016

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دراجتماع راهپیمایان 22 بهمن همدان با بیان اینکه حضور درحماسه 22 بهمن صلابت و اقتدارایران اسلامی را به دنیا نشان میدهد، افزود: مردم بار دیگر و با حضور خودحقانیت نظام، بصیرت سیاسی و ولایتمداری رابه رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش تابناک همدان ؛ وی ادامه داد: تفکر و روح انقلاب اسلامی، افکار حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و استقامت ملت بزرگ ایران طی 37 سال گذشته توانسته است، بعنوان یک پیام امید بخش به جهان صادر شود.

دستیار ومشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی فضای امید و خودباوری را دربین ملتها ایجاد کرد، گفت: این انقلاب فراتر ازمرزهای ایران، منش استکبارستیزی و حق طلبی را در بین ملتها زنده کرد.

سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به اینکه طی 50 سال گذشته آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای وابسته به سران استکبار با اعزام نیروهای تروریستی تکفیری جنگ نیابتی به راه انداختهاند ، گفت: آنها با این اقدام به دنبال ایجاد کشورهای سوخته وعقب‌افتاده هستند تا به اهداف خود دست یابند.

وی به تلاش دشمن برای نفوذ در نهادهای تصمیمساز و تصمیمگیر جامعه، اشاره و تصریح کرد:مقام معظم رهبری بارها خطر نفوذ را گوشزد کردهاند که باید مراقب بود.

سرلشکر صفوی افزود: اگر دستگاه‌ های سیاسی و مدیریتی کشوری تحت تأثیر دشمنان و مستکبران قرار گیرد، در آن شرایط تصمیمات این کشور تحت‌الشعاع نظرات دشمنان قرار خواهد گرفت که این بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه دشمن میخواهد شرایط را طوری القا کند که ما اقتصاد سرمایه داری غرب و فرهنگ آن را بپذیریم، خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف در بین مسئولان از دیگر ترفندهای دشمن است که باید نسبت به این دسیسهها هوشیار باشیم.

سردارصفوی بزرگترین آسیب های اجتماعی پیش روی انقلاب را عدم بهره برداری از ظرفیت های خدادادی کشور برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دانست.

صفوی گفت: اینکه گفته شده رژیم آل سعود می خواهد نیروهای نظامی را به سوریه اعزام کند ، یک مانور تبلیغاتی احمقانه است، اگر آنها می توانستند در یمن وارد می شدند.

وی خاطر نشان کرد: اگر برای نابودی تروریست های تکفیری در عراق و سوریه کمک نکنیم آنها در مرزهای شرقی و غربی ما حضور پیدا خواهند کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار