آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: تمام افرادی که از فیلتر شورای نگهبان می گذرند مورد تایید نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و زیر سوال بردن خدمات آنها توهین به نظام است.
کد خبر: ۱۸۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 13 February 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از سی سخت، با حضور روحانیت، جوانان، احزاب و اقشار مختلف مردم، ستاد انتخاباتی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در سی سخت مرکز شهرستان دنا افتتاح شد.
 
به گزارش خبرنگار تابناک، حجت الاسلام سید جواد غفاریان  به سمت رئیس این ستاد انتخاب شد.
آیت الله ملک حسینی در جمع مردم شهرستان دنا و شهر سی سخت چنین اظهار کرد:من برای بدست آوردن رای به اینجا نیامده ام،بلکه آمده ام تا به مردم استانم بگویم برای حفظ و نگهداری این انقلاب،برای وفای به عهد با امام و رهبرعزیزمان و برای شکست دوباره دشمنان اسلام به پای صندوق های رای آمده و یک بار دیگر نام استانمان را بر فراز قله حضور در صحنه برافرازیم.
حضرت آیت الله ملک حسینی درادامه چنین بیان کرد:وعده های فقرزدایی، عزل و نصب و بهبود وضع معیشتی در سطح وسیع که ازسوی برخی نامزدها مطرح می شود، نادرست است. وعده های بی اساس در زمان تبلیغات انتخابات، اعتماد بین مردم و مسئولان را کاهش می دهد.کاندیداهای انتخابات پیش رو و طرفداران آنها ازهرگونه تخریب، توهین، تهمت، تحقیر و آبروریزی رقیبان خود از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و یا هر ابراز دیگری پرهیز کنند.
حضرت آیت الله ملک حسینی در آخر چنین بیان کرد:افتخارم این است که در هر مراسمی یا همایشی حضور دارم وقتی از من پرسیده میشود که استانت چه چیزی برای صادارات دارد به جای اینکه بگویم فلان میوه یا فلان سوغات را،با افتخار می گویم استانم مردان و زنان باغیرت و مومن،استانم مردان و زنان پزشک،استانم مردان و زنان نخبه،استانم مردان و زنان با فرهنگ برای صادرات دارد و همین برای بزرگی و آبروی استانم کافیست.

فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از بامداد روز پنج شنبه در استان های کشور آغاز شده است. بر اساس ماده 23 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، این تبلیغات 8 صبح روز پنجشنبه ششم اسفندماه یعنی 24 ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می یابد.
 
داوطلبان این دور از انتخابات در روز ششم اسفندماه ممنوعیت تبلیغات دارند و در روز هفتم اسفندماه، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود.

برای این دور از انتخابات مجلس خبرگان در کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۹ نفر ثبت نام کردند که سه نفر رد صلاحیت و تعداد چهار نفر صلاحیت آنها احراز شد و دو نفر نیز تأیید صلاحیت شدند.
انتهای پیام/

گزارش و عکس:علیرضا جانی پور سی سخت

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
t فقط سید مسعود دانشی اصلح است وبس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
سید مسعود دانشی برامجلس شورای اسلامی در حوزه ی کهگیلویه اصلح است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار