کد خبر: ۱۸۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 13 February 2016
جنای آقای حاج محمد موحد

سلام علیکم

بنده یک جوان سی و سه ساله هستم که در دهدشت متولد شدم و از سال سوم ابتدایی توفیق موکل بودن شما را به دست آوردم و هر چهار سال یکبار در استادیوم ازادی می‌امدم و سخنرانی‌های پر طمطراق شما را گوش می‌دادم و با وعده‌هایتان گمان می‌بردم همین فردا روز است که دهدشت گلستان شود ولی از تمام آن شعار‌ها و ادعاهای شما تنها حضور شما در مراسم ختم پدربزرگم نصیبم شد و یک خانه‌ی اجاره‌ای در اکبر اباد یاسوج و یک پراید کهنه و قراضه و….

حالا من مانده‌ام و عمری که با تو گذشت. دوست داشتم نه که عذرخواهی کنید که می‌دانم شما اهل این کار‌ها نیستید بلکه کمی در مورد عملکردتان پاسخگو باشید. اما ظاهرا باز هم چون همیشه طلبکارانه در حال منت گذاشتن بر مردم هستید و به گونه‌ای حرف می‌زنید که ما کهگیلویه‌ای‌ها باید حتی برای نفس کشیدن هم از شما تشکر کینم.

آقای نماینده‌ی ابدی

شنیدم بعد از تشریف فرمایی مجددتان به کهگیلویه‌ی مظلوم که ظاهرا تا ابد به نامتان سند خورده است حرف‌ها و ادعاهای زیادی داشته‌اید، که من برای کهگیلویه چه کرده‌ام و برای کهگیلویه چه آورده‌ام و… مثلا فرموده‌اید: روزی که من نماینده شدم کهگیلویه تلفن نداشت و لابد ادعایتان آن است که شما برای کهگیلویه «گراهام بل» هستید.

از این حرف از طرف شما اصلا متعجب نیستم چرا که هرگز شما را سیاستمدار اهل اندیشه نمی‌دانم و می‌دانم که شما آنقدر به خودتان امیدوارید که به کلمات و شعار‌هایتان دقت نمی‌کنید و اصلا شعار دادن و فعالیت کردنتان برای خالی نماندن عریضه است. هیچ از یاد نمی‌برم ان سالی که در استادیوم ازادی دهشدت به جای سخن گفتن از مشکلات و معضلات شهرستان فوتبالیست‌ها را معرفی می‌کردید و جوانان و مردم شهر من به جای اعتراض برای شما هورا می‌کشیدند. هیچ از یاد نمی‌برم که شما به جای پاسخگویی به اعتراضات جوانان در سال ۸۲ ان‌ها را اراذل و اوباش خواندید و هیچ از یاد نمی‌برم که بعد از اعتراض جوانان در عید ۸۶ به جای پاسخگویی و جبران مافات هر جا می‌رسیدید می‌گفتید از جوانان دهدشت انتقام خواهم گرفت.

اما بد نیست بدانید اگر مطابق ادعایتان تلفن را شما آوردید پس چون در زمان نمایندگی آقای بزرگواری هم فیس بوک، واتس اپ، تلگرام و… وارد اینجا شدند پس این‌ها نیز محصول زحمات آقای بزرگواری می‌باشند.

از تامل و به خود آمدن شما ناامید هستم جناب آقای موحد. اما می‌نویسم برای برخی از جوانان شهرم که باز هم سرمست از حضور شما و امیدوارند به وعده‌هایی همچون پتروشیمی کلاچو که هرگز به سرانجام نخواهند رسید.

از جوانان شهرم می‌پرسم که وقتی قرار است هیچ اتفاق مثبتی در شهرستان نیفتد پس نماینده داشتن و یا نداشتن برای کهگیلویه چه فرقی می‌کند. نماینده باید همچون نماینده مردم گچساران منشا خیر و برکت و توسعه باشد نه آنکه بنگاهی باشد در اختیار عده‌ی بخصوصی که انقدر رانت بخورند تا به مرز انفجار برسند. و با رانت فرزندانشان را به مالزی و هندوستان بفرستند و فردا روز در رسانه‌ها حرف‌های شما را تکرار کنند که موحد جاده‌ها را اسفالت کرد.

شما فرموده‌اید روزی نماینده شدید آسفالتی در کهگیلویه نبود. من از این جمله خجالت می‌کشم، خجالت می‌کشم که یکی از همشهریانم اینقدراز مباحث توسعه دور است که نمی‌داند اسفالت کردن دیگر منت ندارد و گفتن این حرف تنها عرق شرم دارد.

ضمن انکه اسفالتی هم در کار نیست جز اینکه شما به همین چاله و چوله‌ها اسفالت بگویید چاله و چوله‌هایی که جان همشهریان بسیاری از من را گرفت و بسیاری از ان‌ها در نتیجه همین جاده‌های خراب ماشینشان اتش گرفت و در میان شعله‌های اتش هزاران خانواده سوختند.

قطعا حضرتعالی به خارج از کشور همچون دبی و ترکیه تشریف برده‌اید و می‌دانید که در انجا کسی از کارخانه ساختن و بالا‌تر از ان هم چیزی نمی‌گوید و امروزه خطوط فضایی در حال احداث است که ما از شما خواهش داریم با توجه به اینکه ظاهرا همه چیز را شما می‌آورید در این دوره در این زمینه اقدام لازم را مبذول بفرمایید.

کهگیلویه جاده‌ای ندارد که آسفالت باشد یا نباشد. رزوی که شما آمدید با روزی که تشریف بردید و با امروز که باز آمده‌اید چندان فرقی نکرده است و تنها بعد از شما بود که اندکی روکش اسفالت بر جاده چرام به باشت کشیده شد و جاده روستایی باغچه جلیل به سادات آسفالت گردید و امروزه هم به یمن همین جاده شما زود‌تر خودتان را به دهدشت می‌رسانید و بعد از شما بود که تونل کوه پات البته با نامدیریتی و اسراف سرمایه‌ی بالایی از کشور افتتاح گردید و…

حاج آقا


در این نامه دنبال نقد عملکرد شما نیستم که هرگز نقد شما در حوصله‌ی قلم و کاغذ نیست و دنبال جوابگویی هم نیستم که شما هم جوابگوی کسی نیستید. فقط می‌نویسم تا بدانید کسانی هم هستند که همه چیز را می‌دانند اما صدایشان به جایی نمی‌رسد.

شما فرموده‌اید روزی که نماینده شدید مردم شهرستان سوار تویوتا می‌شدند و امروز….

بله روزی که شما نماینده شدید ما تویوتا سوار می‌شدیم همچنان که قبل‌تر نسل شما با پای پیاده تا بهبهان می‌رفتید. البته فکر نکنم منظور شما این باشد که شما خودروهای جدید را اختراع کردید و یا اینکه کارخانه ایران خودرو به دهدشت آوردید و مردم را نجات دادید ولی با این وجود سوالی وجود دارد که اگر تویوتا رفت و شما احتمالا این کار را کردید عوض ان چه اوردید. عوض تویوتا تنها یک پراید قسطی مدل ۸۷ به من رسید و برخی‌ها خودروهای لوکسی چون پرادو، لکسوس، لندکروز و… صاحب شدند. و حالا هم چون ان سال‌ها که کاروان پاترول‌های شما گرد و خاک به پا می‌کردند ماشین میلیاردی شما و رقیبتان مردم را در کهگیلویه زیر می‌گیرند.

جناب سید

حالا شما اجازه دهید تا من هم کمی بگویم تا در جلسات بعدی دستتان برای شعار دادن و منت گذاشتن باز‌تر باشد.

روزی که شما نماینده شدید دهدشت یک شهر بودید و انتظار می‌رفت با برندگی شما که حمایت جانانه و تمام قد آمیراحمد تقوی را نیز داشتید آنرا توسعه دهید در حالی که امروز دهدشت نفس‌های اخرش را می‌کشد و بیشتر طرفداران پروپاقرص شما در حاشیه شهری چون یاسوج زندگی می‌کنند.

روزی که شما امدید کشاورزی سنتی در دهدشت رونق داشت و مردم امیدوار بودند سناتور با لابی و قدرت نفوذ بتواند سدی برای کهگیلویه دست و پا کند اما شما نه تنها سدی بنا نکردید که مانع از اجرای سد کلات شدید و امروز طبق نظر کار‌شناسان دشت‌های کهگیلویه در حال پایین رفتن هستند و کشاورزی در کهگیلویه مرده است.

روزی که شما امدید برادری و اخوت در میان مردم شهرستان حاکم بود و مردم بر رکاب‌‌ همان تویوتا‌ها و با‌‌ همان جاده‌های خاکی با صفا و صمیمیت زندگی می‌کردند و رای خودشان را بر اساس شایستگی و به دور از چشم طمع به پول‌های کثیف به کاندید‌ها می‌دانند ولی امروز از ان همه زیبایی خبری نسیت و امروز اخلاق سیاسی حلقه‌ی مفقوده‌ی کهگیلویه‌ی بزرگ می‌باشد.

آقای موحد

شما کار چندانی برای شهر و جوانان آن انجام نداید شما کاری برای ازدواج و اشتغال جوانان انجام نداید و متاسفانه تنها به فکر خود و نزدیکانتان بودید.

شما روزی که نماینده ما شدید یک طلبه جوان، ساده و متواضع بودید ولی امروز گفتار و رفتار شما خلاف این‌ها را نشان می‌دهد.

آقای نماینده

خوب است بدانید شما و سایر مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به رهبری امام بزررگوار و با حمایت پابرهنگان به پیروزی رسید و امروز در سایه رهبری مقام معظم رهبری به تنهایی در مقابل تمام قدرت‌ها ایستاده است خدمتگزاران مردم هستید و مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و اگر هم خدماتی صورت گرفته است حق آنان می‌باشد و این حق توسط نظام به ان‌ها اهدا شده است و شما و امثال شما تنها به لطف جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که «موحد» شدیده‌اید.

فلذا شما مدیون مردم و انقلاب هستید نه مردم مدیون شما هستند. پس کمی شکرگذار باشید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
درود بر شما دوست عزیز
پسرعمه زا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
درود.مردم مادرغفلت ابدی به سرمی برند
ایران سربلند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
موحد دیگه دستش رو شده
حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
مردم بیدار باشید و متوجه باشید که به چه کسی رای میدهید........
واقعا عده ای مهره ی سوخته شدند........دست از سر کهگیلویه ی بدبخت و بیچاره بردار...شما که سرمایه ی میلیاردی دارید بزار یه فردی بره که دلش به حال جوانان بسوزه.....بزار کهگیلویه ی یه نفس تازه ای رو تجربه کنه....خواهشا
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
درود بر شما بابا نمی دونم موحد با چه رویی اومده ومردم چرا بهش رای میدن بزاریت یک نیروی تازه بره مجلس موحد مهره سوخته است
بوجگلی
|
United States
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
فقط موحــــــــــد.باید۲۴ساله بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
موحدتااونجایی که تونست کارانجام داد ازروی حسادت حرف نزنیدویکطرفه قضاوت نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
درود بر موحد وموحدیان
طرفدار موحد تا مرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
موحد مرد عمل است نیازی هم به رای شما ندارد تو باید حداقل کار برات انجام میداد تا ساکت میموندی ..تو لابات هم بهت وعده دروغ میدهد چه برسه به ایشان که نمیدوند برا چند نفر کار کند..نمک نشناس ها..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
باور كنيد دوستان ما كه ميدونيم برنده انتخابات ٧ اسفنديم
اما هواداران هاشمي بدجور كامنت ميزارن معلومه ميسوزن از جايي
برادر من تعدد كامنت تاثيري در قبولي نداره
درود بر موحد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار